Trzy Yamahy znalazły się na czele 2. treningu MotoGP przed GP Tajlandii, a Valentino Rossiego wyprzedził jeszcze tylko Jack Miller z Pramac Ducati. Najlepszy był Fabio Quartararo. Marc Marquez po wypadku w FP1 wrócił na tor i był najszybszy – do momentu, aż rywale zmienili opony w końcówce na nowe. #93 pozostał na używanych i spadł w tabeli.
Wyniki FP2 | |||||||
Pos | Rider | Nat | Team | Time/Diff | Lap | Max | |
1 | ^1 | Fabio Quartararo | FRA | Petronas Yamaha (YZR-M1)* | 1’30.404s | 21/22 | 324k |
2 | ˅1 | Maverick Viñales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.193s | 18/21 | 324k |
3 | ^4 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.221s | 19/21 | 324k |
4 | ^1 | Jack Miller | AUS | Pramac Ducati (GP19) | +0.294s | 17/18 | 330k |
5 | ^1 | Valentino Rossi | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.329s | 20/21 | 325k |
6 | ˅3 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.487s | 3/23 | 329k |
7 | ^5 | Aleix Espargaro | SPA | Factory Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.603s | 16/18 | 325k |
8 | ˅4 | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team (GP19) | +0.623s | 20/20 | 329k |
9 | = | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR)* | +0.682s | 17/18 | 326k |
10 | ^1 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.690s | 22/23 | 326k |
11 | ˅3 | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Team (GP19) | +0.711s | 18/19 | 327k |
12 | ˅2 | Francesco Bagnaia | ITA | Pramac Ducati (GP18)* | +0.750s | 18/19 | 326k |
13 | ^5 | Cal Crutchlow | GBR | LCR Honda (RC213V) | +0.940s | 18/20 | 328k |
14 | = | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +1.020s | 20/21 | 324k |
15 | ˅2 | Pol Espargaro | SPA | Red Bull KTM Factory (RC16) | +1.095s | 20/21 | 325k |
16 | ˅1 | Andrea Iannone | ITA | Factory Aprilia Gresini (RS-GP) | +1.108s | 17/19 | 323k |
17 | ^5 | Karel Abraham | CZE | Reale Avintia Ducati (GP18) | +1.184s | 18/18 | 327k |
18 | ˅2 | Tito Rabat | SPA | Reale Avintia Ducati (GP18) | +1.528s | 20/21 | 323k |
19 | ˅2 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM Tech3 (RC16)* | +1.532s | 14/15 | 320k |
20 | ˅1 | Jorge Lorenzo | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +1.545s | 19/19 | 328k |
21 | ˅1 | Mika Kallio | FIN | Red Bull KTM Factory (RC16) | +1.587s | 19/20 | 320k |
22 | ˅1 | Hafizh Syahrin | MAL | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +2.180s | 17/18 | 322k |
Źródło: crash.net
Ciekawostka: wszyscy poprawili swoje czasy z FP1, ale największy progres zanotował… Karel Abraham, poprawiając swój czas o 1.5s.
I znów jest przed Lorenzo. Za nim to tylko Syahrin i Kallio.
Mają naprawdę cierpliwość w HRC.
Raczej bolesną klauzulę w kontrakcie…..
Tak gwoli ścisłości to Marquez również jechał na nowych oponach, po prostu od wielu wyścigów ma podobny system, taki że na początku sesji jeździ bardzo szybko, a potem może w spokoju coś potestować często wioząc się za kimś, podglądając technikę przejazdu innych albo wkurzając jakiegoś konkurenta, który pod koniec sesji chce zrobić dobry czas i obecność Marqueza trochę go drażni ;)
Tu także pojechał na nowych, jego czas więc nie jest jakiś „lekko oszukany bo zachomikował sobie nowe opony”… On także jechał ile mógł.
W pierwszym treningu miał ostry wypadek i był w szpitalu.
Po takim dzwonie pozbierać sie, wsiąść na motocykl i być najszybszym na używanych kapciach i drugiej maszynie ..naprawde to jest 'COŚ’ Marqueza upadki jeszcze bardziej mobilizują ,nic sobie z tego nie robi Miał szczęście że ta koziołkująca Honda nie wpadła na niego Wielki szacunek uznanie dla niego
Koło odpadło a jakim cudem ten karbonowy wahacz nie ucierpiał ? Niesamowicie wytrzymały materiał
trochę jednak ucierpiał
https://www.autosport.com/motogp/news/146377/marquez-hospitalised-following-heavy-crash
Faktycznie rozerwane Dzieki za wrzutke