Home / MotoGP / Quartararo ostrzega Yamahę: „Drugiej szansy nie będzie”

Quartararo ostrzega Yamahę: „Drugiej szansy nie będzie”

Fabio Quartararo kończy się cierpliwość, mistrz świata MotoGP z 2021 roku chce motocykla, którym będzie mógł walczyć z zawodnikami Ducati, KTM-a i Aprilii, jednak w ostatnich dwóch sezonach, Yamaha nie była w stanie dostarczyć mu takiej maszyny. Już w zeszłym roku motocykl nie domagał, Quartararo skończył sezon na drugiej pozycji, lecz jego kolega z zespołu – Franco Morbidelli – był dopiero 19. W tym sezonie Yamaha ma na swoim koncie zaledwie jedno podium, żaden z zawodników nie jest obecnie w czołowej dziesiątce klasyfikacji mistrzostw, a jako producent zajmują ostatnie miejsce. Krok jaki wykonali Europejscy producenci, jeszcze bardziej uniemożliwił #20 walkę o kolejny tytuł. 

Kliknij, aby pominąć reklamy

„Na teście w Misano chcę mieć dowód. Mają miesiąc. Yamaha obiecuje mi rzeczy od trzech lat, w 10-stronnym dokumencie PDF, z którego 9,5 strony nie jest wypełnione. W tym roku nie chcę widzieć żadnego PDF-a. Nie chcę widzieć napisanych rzeczy, co chcę zobaczyć, to motocykl przygotowany na Misano, ponieważ w 95% to będzie motocykl, którym będę jeździł w 2024 roku. Wtedy zobaczymy, czy Yamaha naprawdę chce mnie zatrzymać.”

Quartararo przyznaje jednak, że pozostanie z marką z Iwaty jest jego priorytetem: „Yamaha jest moim priorytetem, to oni „przynieśli” mnie do MotoGP. Ufam Yamasze i dałem im szansę, ale drugiej nie będzie.”

Kliknij, aby pominąć reklamy

Źródła: autosport.com, motogp.com

AUTOR: Maciej Marcinkowski

2007 | kontakt: [email protected]

komentarze 22

  1. Ocena w tym przypadku jest wyłacznie subiektywna. Gdyby na tym motocyklu mogli popróbować inni, z innych zespołów to mielibyśmy kilkanascie subiektywnych opiini, ale w rezultacie jedną obiektywną.
    No a tak? Może stracił formę, tylko sam do siebie tego faktu nie dopuszcza. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, więc Morbidelli nie jest wysnacznikiem.

  2. Nie wiem gdzie, przy odejściu z Yamahy, Fabio znalazłby dla siebie miejsce?
    Fabryczna Aprilia zamiast Aleixa albo Mavericka, to chyba jedyny sensowny wybór.

  3. Aprilia powinna go ściągnąć ;) Mieliby najlepszego zawodnika w stawce.

  4. Ciekawe czy Ducati by nie poświęciło Zarco dla Fabio. W sumie zmiana pomiędzy zespołami mogła by mieć sens. Zarco na Yamahę a Fabio do Ducati. Tylko po co stwarzać sobie konkurencję dla Peco wewnątrz jednej marki.

  5. Największym problemem Fabio i Marca jest fakt, że Ducati nie potrzebuje rywala dla Pecco. Dlatego też raczej nie ujrzymy ich na Ducati. Aprilia nie h poważnie się zastanowić, bo ani Aleix, ani Maverick, nie dadzą im tytułu. A niewątpliwie potrzebny im zawodnik z iskrą do tego, by przeważyć szalę na swoją korzyść.

  6. Trochę te wszystkie gry wokół motocykli i zawodników za bardzo pachną polityką. To skutek przewagi ilościowej zwłaszcza Ducati. Czyli takie układanki kto ma wygrać a kto nie.Wg mnie powinno być tak że każdy producent wystawia np 4 fabryczne maszyny , albo jak chce więcej to się nie miesza do ekip satelickich, ale wszystkie specyfikację są identyczne. Jak sobie to.potem zespół poustawia to jego sprawa. Oczywiście to kwestia kasy – i to jest podstawowy problem.

  7. Polsat zamyka usługę Polsat Go, wszyscy mają się przenieść na płatny Polsat Box Go.
    Czy redakcja wie coś na temat dostępności do darmowych transmisji wyścigów?

  8. Mi nic niewiadomo na ten temat Ale chyba ten sezon dociągną do końca w takiej formule jaka jest
    Redakcja miesiąc przed GP WIELKIEJ BRYTANII dała rozpiske na weekend afiszującdonośnie że kończy sie przerwa wakacyjna : ) ,a teraz dzień przed GP AUSTRII nie ma żadnej wzmianki

    • No chyba nie dociągną. Polsat Go zamykają 31 sierpnia, więc Austria to ostatnie GP w tej formie.
      https://www.bankier.pl/wiadomosc/Koniec-Polsat-Go-Darmowy-serwis-zastapi-platna-opcja-8595372.html

      • No faktycznie coś jest Ale w linku który podałeś coś piszą że ma kosztować 30zł. na rok To w sumie tyle co nic…trzeba będzie wykupić pakiet i tyle

        • Ok, coś co do tej pory było za darmo i z reklamami, teraz będzie kosztować 30zł rocznie w promocji i nadal będzie z reklamami.
          Właśnie – w promocji. Ciekawe ile będzie ten sam pakiet kosztować po okresie promocyjnym. Player jak startował to kosztował 4 czy 5 zł miesięcznie, teraz jest 10.
          No i zasadnicze pytanie – czy w tym najtańszym pakiecie faktycznie będą transmisje z MotoGP?
          Jak się będziemy na to godzić, to niedługo będziemy płacić za oddychanie.

          • 30 zł na rok kosztuje pakiet Start z jakimiś serialami. Pakiet sport w którym są transmisje MotoGp to koszt 40 zł ale na 30 DNI. Jak cos źle spojrzałem ,coś przeoczyłem to niech ktoś mnie poprawi.

          • @Marcin – no więc tak, mam potwierdzenie od polsatu – od września trzeba się przestawić na pakiet SPORT za 40 zł / mc. Videopass na motogp.com kosztuje niewiele więcej, więc ideologicznie tym gnojkom nawet złotówki nie dam.

          • nie musimy się godzić i co nam wtedy pozostanie ? nie oglądać ? hakować ? ot i prawa rynku jest popyt, trzeba płacić niestety :(

          • 40 PLN miesięcznie za MotoGP to ….. niemało :( F1 TV kosztuje 5,99 EUR (na tą chwilę 26,94 PLN), ale tam jedynie english :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
169 zapytań w 1,889 sek