Home / MotoGP / Shakedown MotoGP, Sepang (dzień 3): Pirro przewodzi stawce

Shakedown MotoGP, Sepang (dzień 3): Pirro przewodzi stawce

Shakedown w Malezji dobiegł końca. W końcu zawodnicy mogli w pełni zrealizować ich program testowy, gdyż po raz pierwszy nie przeszkadzał im deszcz. Najszybsze okrążenie wykręcił Michele Pirro z Ducati – 1.59,803.

Szefostwo Ducati mówiło już w zeszłym roku, że GP23 będzie ewolucją GP22, nie chcąc popełnić błędu z początku sezonu 2022, kiedy to zawodnicy mieli nakład przedmiotów do testowania. Wygląda na to, iż nie zmienili swojego podejścia. Michele Pirro sprawdzał pakiety aerodynamiczne, które widzieliśmy już w Walencji.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Katsuyuki Nakasuga dołączył dziś do Cala Crutchlowa w boksie Yamahy. Nowy silnik w japończyków sprawdza się na medal, przynajmniej na ten moment. Prędkość maksymalna Yamahy M1 na testach w zeszłym roku wynosiła 327 km/h. W tym roku Crutchlow wyciągnął aż 335 km/h. Dobry znak dla Fabio Quartararo i ostrzeżenie dla rywali.

Lorenzo Savadori przygotowywał motocykle na weekend dla Aleixa Espargaro i Mavericka Viñalesa. Stefan Bradl testował pakiety aerodynamiczne dla Hondy, a Dani Pedrosa kręcił okrążenia dla KTM-a. Augusto Fernandez zakończył shakedown z czwartym czasem i jak przyznaje: „zaczynam rozumieć, jak jeździć szybciej”

2023 SEPANG MOTOGP SHAKEDOWN TEST – DAY 3 (FINAL)
RIDER NAT TEAM TIME LAPS
1 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) 1m 59.803s 23
2 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) +0.315s 28
3 Yamaha Test Bike T3 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +0.550s 54
4 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +0.679s 19
5 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP) +0.920s 63
6 Stefan Bradl GER Honda Test Rider (RC213V) +1.326s 75
7 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.336s 28
8 Yamaha Test Bike T1 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +1.445s 12
9 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP) +2.015s 3
10 Yamaha Test Bike T2 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +2.308s 43
11 Jonas Folger GER KTM Test Rider (RC16) +3.820s 10

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Maciej Marcinkowski

2007 | kontakt: [email protected]

Komentarze: 1

  1. Witam.Fajnie testują :) Tylko przyjdą Panowie którzy dosiadają motocykle swoich marek jeżdżą trochę na swoich ustawieniach i…. będzie .. lepiej lub gorzej

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
152 zapytań w 1,315 sek