Stefan Bradl, który kilka dni temu stracił swoją pozycję w LCR Honda na rzecz Cala Crutchlowa, podpisał wczoraj roczny kontrakt z zespołem Forward Yamaha.
„To wielka przyjemność powitać Stefana Bradla w naszym zespole,” powiedział właściciel Forward Giovanni Cuzari. „Wierzymy, że Stefan to mocny zawodnik, że nasz zestaw będzie pasował jego stylowi jazdy i z niecierpliwością czekamy na start naszej nowej współpracy.”
24-latek z Niemiec był zawodnikiem LCR Honda od czasu przejścia do MotoGP z Moto2 po zdobyciu mistrzostwa w 2012 roku.
Nie wiadomo co będzie z Aleixem Espargaro, ale najprawdopodobniej Hiszpan opuści zespół Forward na rzecz Suzuki. Jego aktualny team partner Colin Edwards po tym sezonie przechodzi na sportową emeryturę.
Team Forward rozpoczął sezon na dwóch motocyklach korzystających z silników, wahacza i podwozia od Yamahy M1. Później Edwards przesiadł się na ramę FTR od rundy w Mugello. Nie wiemy jeszcze z jakich maszyn będzie korzystał zespół w przyszłym roku.
Przyszły rok będzie ostatnim, kiedy obowiązywać będą różne ECU dla klas Fabrycznych i Open. W 2016 wszystkie motocykle będą musiały być wyposażone w standardowe układy ECU, obecnie używane w maszynach klasy Open, oraz zmieni się dostawca opon z Bridgestone na Michelin.
„zmieni się dostawca opon z Michelin na firmę Bridgestone” – oj, chyba na odwrót :D
Oczywyście!