Zawodnicy MotoGP wrócili na tor, by odbyć jednodniowe oficjalne testy przed wyścigiem w Jerez o GP Hiszpanii i GP Andaluzji. W porannej sesji, która trwała do 11:30 najszybszy był Marc Marquez, wyprzedzając nieznacznie Alexa Rinsa i Valentino Rossiego.
Wyniki sesji 1 | ||||
Pos | Rider | Nat | Team | Time |
1 | Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | 1m 37.941s |
2 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.252s |
3 | Valentino Rossi | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.281s |
4 | Aleix Espargaro | SPA | Factory Aprilia Gresini (RS-GP) | +0.344s |
5 | Fabio Quartararo | FRA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.371s |
6 | Cal Crutchlow | GBR | LCR Honda (RC213V) | +0.372s |
7 | Jack Miller | AUS | Pramac Ducati (GP20) | +0.407s |
8 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM Tech3 (RC16) | +0.485s |
9 | Franco Morbidelli | ITA | Petronas Yamaha (YZR-M1) | +0.792s |
10 | Francesco Bagnaia | ITA | Pramac Ducati (GP20) | +0.851s |
11 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.882s |
12 | Pol Espargaro | SPA | Red Bull KTM (RC16) | +0.903s |
13 | Maverick Vinales | SPA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.922s |
14 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.932s |
15 | Bradley Smith | GBR | Factory Aprilia Gresini (RS-GP) | +1.001s |
16 | Iker Lecuona | SPA | Red Bull KTM Tech3 (RC16)* | +1.148s |
17 | Johann Zarco | FRA | Reale Avintia (GP19) | +1.198s |
18 | Alex Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V)* | +1.210s |
19 | Andrea Dovizioso | ITA | Ducati Team (GP20) | +1.260s |
20 | Danilo Petrucci | ITA | Ducati Team (GP20) | +1.308s |
21 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16)* | +1.341s |
22 | Tito Rabat | SPA | Reale Avintia (GP19) | +1.618s |
Źródło: crash.net
Wiadomo, to tylko test, ale Aleix na Aprilli był przez całą 1 sesję w czołówce – to nie tylko 1 dobre okrążenie, ale cała seria szybkich okrążeń. Będzie się działo!
Dopóki nie zobaczę jakiegoś podium, to nie uwierzę. Aleix na Aprilii w debiucie był szósty :) Przez trzy lata nie udało się tego wyniku poprawić.
ciekawe, tak jak mowicie to tylko testy, ale kazdy z nich chce być w niych szybki. espargaro po podpisaniu kontkraktu nie bedzie chcial oblegać tyłów bedzie sie starać jeszcze bardziej być szybki – moze aprilia ma cos nowego , jak kojarze mialbyć nowy silnik
Ehhh..i te durne maski wszędzie..
Na szczęście nie klękają wzorem F1 i nie jeżdżą z tęczową flagą… jeszcze…
Hej, tęcza w F1 reprezentuje wspólnie wszystkie zespoły. Posiada 10 kolorów i odpowiadają one dokładnie kolorom przypisanym do wszystkich dziesięciu zespołów. Zespoły mają już kody w postaci koloru od wielu lat.
Chcę bardzo wierzyć, że chodzi tylko o kolory zespołów :)
Nawet Charles Barkley skrytykował to klękania jako pozorne działania. Ale np. Hamiltonowi się to podoba.
cóż moje zaskoczenia – rossi , aleix i dovi za to ze mimo kontuzji chociaż wyprzedził petruciego … rozczarowania – petrucci ,alex marquez , vinales i zarco
Zarco jest skazany na Yamahę lub Suzuki. Pozostałe opcje to tylko kolejne „gwoździe do trumny” szybkiego przecież zawodnika. Zarco jest mistrzem, dwukrotnym mistrzem na motocyklu o charakterystyce R4 (poprzedni silnik Hondy w moto2). Przeszedł do MotoGP na Yamahę czyli silnik R4 i okazał się rewelacją. Zmienił R4 600cc na R4 1000cc. Pozostała charakterystyka jednostki napędowej, więc i w dużej mierze styl jazdy. To dało wyniki z lat 2017 i 2018. Przesiadka na KTM-a to przesiadka na V4. I zaczęły się problemy. Ujawnił się „specyficzny charakter” Zarco, efekty wszyscy znamy. Próbowała pomóc mu Honda. Chwała jej za to, ale to nadal V4, więc rewelacji bym nie oczekiwał. Teraz romans z Ducati. Nie chcę być złym prorokiem, bo lubię Zarco, ale obawiam się że nic z tego nie będzie. Jeżeli trumna na 4 gwoździe, to zostaje Aprilia. Też V4. Chciałbym zobaczyć Zarco na pudle, ale kurs jaki obrał nie rokuje. Obym się mylił.
ale to tylko testy , wierze ze vinales i zarco odpalą
to tylko 1 test nic nam nie mowi spokojnie