Home / MotoGP / Testy MotoGP, Sepang (dzień 2): Quartararo znów z najlepszym czasem

Testy MotoGP, Sepang (dzień 2): Quartararo znów z najlepszym czasem

Fabio Quartararo uzyskał najlepszy czas okrążenia podczas drugiego dnia testów w Malezji. Francuz swój najlepszy wynik osiągnął jednak tym razem na nowym motocyklu – przypomnijmy, że #20 ma w tym roku do dyspozycji maszynę w specyfikacji fabrycznej – inaczej niż Franco Morbidelli.

Drugi czas należał do Jacka Millera, a trzeci był Dani Pedrosa. Joan Mir na Suzuki, który ostatecznie zakończył dzień na czwartym miejscu, na początku dnia był najszybszym zawodnikiem. Udany dzień dla Yamahy skompletowali wspomniany Morbidelli i Maverick Vinales, mieszcząc się w TOP6.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Marc Marquez zakończył dzień na 9. pozycji, mimo zaliczonego niegroźnego upadku. Czołową dziesiątkę zamknął Valentino Rossi. Testy będą kontynuowane jeszcze w niedzielę, kiedy na tor ma wyjechać Jorge Lorenzo.

Wyniki 2. dnia
Rider Nat Team Time Lap
1 ^8 Fabio Quartararo FRA Petronas Yamaha (YZR-M1) 1m 58.572s 63/72
2 ˅1 Jack Miller AUS Pramac Ducati (GP20) +0.069s 15/51
3 ^13 Dani Pedrosa SPA KTM Test Rider (RC16) +0.090s 53/54
4 ˅2 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.159s 11/54
5 ˅2 Franco Morbidelli ITA Petronas Yamaha (YZR-M1) +0.259s 37/60
6 ˅2 Maverick Viñales SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.321s 41/69
7 ˅2 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.406s 25/63
8 ˅2 Pol Espargaro SPA Red Bull KTM (RC16) +0.417s 3/49
9 ˅2 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.525s 10/47
10 ˅2 Valentino Rossi ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.544s 38/60
11 ˅1 Aleix Espargaro ITA Aprilia Gresini (RS-GP) +0.652s 26/43
12 ^3 Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) +0.675s 59/64
13 ˅2 Danilo Petrucci ITA Ducati Team (GP20) +0.685s 7/59
14 ˅2 Francesco Bagnaia ITA Pramac Ducati (GP20) +0.741s 11/59
15 ˅2 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP20) +0.770s 16/55
16 ˅2 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Tech3 (RC16) +0.793s 10/42
17 = Alex Marquez SPA Repsol Honda (RC213V)* +1.089s 11/66
18 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16)* +1.208s 38/59
19 = Johann Zarco FRA Reale Avintia (GP19) +1.253s 16/51
20 ^3 Tito Rabat SPA Reale Avintia (GP19) +1.617s 77/77
21 ˅1 Sylvain Guintoli FRA Suzuki Test Rider (GSX-RR) +1.714s 3/58
22 ˅1 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.775s 16/47
23 ˅1 Iker Lecuona SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16)* +1.824s 12/41
24 = Yamaha Test 3 0 Yamaha Test Rider (YZR-M1) +2.219s 23/35
25 = Yamaha Test 1 0 Yamaha Test Rider (YZR-M1) +2.348s 20/44
26 = Bradley Smith GBR Aprilia Test Rider (RS-GP) +2.547s 19/61

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 9

  1. Testy jak testy, ale Pedrosa na P3 i ze stratą 0.09s :O

  2. Everyone: Talking about Lorenzo
    Pedrosa on P3:
    AM I A joke to you?

  3. Zarco poki co nie istnieje ale tak jak mowisz to testy

  4. Pedrosa 3, Pol Espargaro 8, ale czas zrobił na 3 okrążeniu. Wygląda to obiecująco dla KTM. Aprilia też wygląda nieźle. Oby było podobnie w trakcie sezonu.

    • No powiem nawet więcej Aprilia ma całkowicie nowy silnik i związku z tym całkowicie musiał być przebudowany motocykl i ten motocykl wymaga jeszcze poprawek oraz ustawienia i to że już są blisko czołówki oznacza że Aprilia za rok może dwa regularnie stawać na podium a nawet od czasu do czasu wygrywać

  5. Pedrosa kozak ,z pewnością rozwinie KTM-a,,szkoda tylko ,że już się nie ściga w GP ,, pamiętam wyścig ,kiedy MM raz ” musiał odciąć” Daniemu trakcję ,aby wygrać wyścig,,

    • Akurat tamto to był czysty przypadek. Inna sprawa, że MM poszedł w zakręt na desperata i podjechał do Daniego stanowczo za blisko. Podpisał fanatyk DP #26

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
129 zapytań w 0,500 sek