Home / MotoGP / TT Assen: Bagnaia przewodzi stawce w 1. treningu

TT Assen: Bagnaia przewodzi stawce w 1. treningu

Pecco Bagnaia rozpoczyna jeden ze swoich ulubionych weekendów sezonu od najlepszego czasu w pierwszej sesji treningowej! Panujący mistrz świata zazwyczaj potrzebuje trochę czasu na znalezienie odpowiednich ustawień i bycie szybkim na początku weekendu, więc ten wynik powinien być wczesnym znakiem ostrzegawczym dla rywali. Najbliżej zawodnika Ducati był w tej sesji jego przyszłoroczny kolega z zespołu – Marc Marquez (Gresini), który na tym torze powinien być bliżej zawodników na GP24.

Czołową trójkę sesji uzupełnił Raul Fernandez, który przewodził mocnym Apriliom – aż trzy motocykle z Noale znalazły się w top6. Szybcy byli też obaj Fabio – Quartararo na Yamasze uplasował się na czwartym miejscu, a Di Giannantonio byłby pierwszy, gdyby nie minimalny wyjazd poza tor w szykanie Geerta Timmera. Yamaha przywiozła do Assen dwa różne silniki i wygląda na to, że jeden z nich działa naprawdę dobrze.

 

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki pierwszego treningu

Pos Rider Nat Team Time/Diff Lap Max
1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP24) 1’32.401s 12/19 307k
2 Marc Marquez SPA Gresini Ducati (GP23) +0.065s 18/19 306k
3 Raul Fernandez SPA Trackhouse Aprilia (RS-GP23) +0.100s 16/17 303k
4 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.193s 17/17 302k
5 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP24) +0.277s 13/19 307k
6 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP24) +0.287s 15/16 302k
7 Fabio Di Giannantonio ITA VR46 Ducati (GP23) +0.352s 16/18 304k
8 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP23) +0.366s 11/20 304k
9 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.462s 20/22 308k
10 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP24) +0.526s 12/21 308k
11 Marco Bezzecchi ITA VR46 Ducati (GP23) +0.578s 19/20 309k
12 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP24) +0.628s 12/19 306k
13 Miguel Oliveira POR Trackhouse Aprilia (RS-GP24) +0.693s 21/21 304k
14 Pedro Acosta SPA Red Bull GASGAS Tech3 (RC16) +0.882s 20/21 309k
15 Franco Morbidelli ITA Pramac Ducati (GP24) +1.002s 17/20 306k
16 Alex Rins SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +1.287s 17/18 304k
17 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +1.393s 11/19 308k
18 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +1.559s 13/20 301k
19 Luca Marini ITA Repsol Honda (RC213V) +1.695s 20/21 306k
20 Augusto Fernandez SPA Red Bull GASGAS Tech3 (RC16) +1.719s 12/17 303k
21 Johann Zarco FRA LCR Honda (RC213V) +1.835s 20/20 302k
22 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +1.843s 15/18 301k
23 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Racing (RS-GP24) +2.154s 17/18 304k

Źródło: crash.net

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Maciej Marcinkowski

2007 | kontakt: [email protected]

komentarzy 6

  1. Mark już podgląda ustawienia motocykla przyszłego kolegi Oj ściana w boksie pojawi się bardzo szybciutko.

  2. Wszyscy podglądają telemetrię Bagani I Martina, tylko co to im da skoro Go 23 to jedna inną specyfikacja maszyny niż GP24 .
    Wątpię, aby nastawy Bagani w jakikolwiek sposób mogły pomóc Marqezowi, moim zdaniem marqez w skali stawki jest zupełnie wyjątkowy i kopiowanie kogokolwiek sukcesów mu nie przysporzy.

    Czy będzie kwas w boksie to będzie już wiadomo na testach kończących sezon, ktoś będzie musiał wybrać specyfikację GP 25, przez ostatnie trzy lata robił to Peco, jeśli to się zmieni….

    • Patrząc na to gdzie dziś jest honda ustawiana po MM, a gdzie Ducati rozwiajanw z Pecco, to chyba jasne jak powinna wyglądać hierarchia. Chyba że miłość okaże się ślepa 😉

  3. Jak to było z tym „holowaniem się” MM93?Bo dzisiaj to zdaje się Binder i Viniales holowali się za Marquezem. Gdzie są oburzeni krytycy takiego zachowania na torze????

    • Pro.anty.k

      Holowanie zawsze było jest i będzie słabe bez względu na to kto to robi
      Wyjątkowo słabe jest kiedy robi to potencjalnie jeden z najlepszych zawodników w stawce i to notorycznie .
      Marqez ma teraz GP 23 i już raz kibel odwalił kompletny holując się za własnym bratem, na dodatek uzyskując gorszy czas przejazdu.
      Niech się każdy zajmie robieniem wyników, a nie w gierki na torze.

  4. Widzę że Honda nadal w formie….

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
152 zapytań w 1,902 sek