Home / WMMP / Suzuki GRANDys duo w klasyfikacjach generalnych 2011

Suzuki GRANDys duo w klasyfikacjach generalnych 2011

Dla zespołu Suzuki GRANDys duo dobiegł końca sezon 2011, w którym udało nam się zdobyć 10 tytułów mistrzowskich i kilka wicemistrzowskich w różnych klasyfikacjach. W minionym roku startowaliśmy permanentnie aż w trzech seriach (Wyścigowe Motocyklowe Mistrzostwa Polski, Alpe Adria, Międzynarodowe Mistrzostwa Austrii) oraz gościnnie w Międzynarodowych Mistrzostwach Niemiec.

Sezon można uznać za udany, ponieważ w porównaniu z rokiem 2010 zwiększyliśmy swój stan posiadania tytułów. Najwięcej laurów w tym sezonie wywalczył Andy Meklau, który zdobył aż sześć tytułów w trzech seriach. Po pasjonujących wyścigach okazał się najlepszy w Alpe Adria Superbike,  Mistrzostwach Austrii Superbike, Superstock 1000, Mistrzostwach Polski Superstock 1000, Formuła X-Treme i Superbike. Ten ostatni tytuł był najbardziej niespodziewany, ponieważ wcześniej liderem klasyfikacji był Greg Junod.

 

Niestety nasz młody zawodnik upadł w ostatnim wyścigu. Swój pierwszy tytuł mistrzowski w karierze zdobył też Daniel Bukowski, który był najlepszy w Supersport. Puchar Polski Rookie 1000 dla Przemka Janika nie był dla nas zaskoczeniem, ponieważ od początku sezonu był on faworytem i do sukcesu nie potrzebował nawet startu we wszystkich rundach. Dodatkowo zdobywaliśmy laury w klasyfikacjach zespołowych i dla producentów.

Wszystkie klasyfikacje poniżej.

 

W naszym poprzednim komunikacie wkradł się błąd w klasyfikacji zespołowej Superstock 1000. Z pierwszych wyliczeń wynikało, że to my wygraliśmy. Błąd wynikał z przeoczenia PZM, ponieważ na pierwszej rundzie nie wpisywał w wynikach zespołu braci Kondratowiczów, a punkty za tę rundę pojawiły się w generalce dopiero po ostatnim wyścigu. Za mylną informację przepraszamy.

Jacek Grandys, manager Suzuki GRANDys duo:

Sezon 2011 uważam za udany, ponieważ wygraliśmy więcej niż rok wcześniej. Andy jest jak wino, czym starszy tym lepszy i chyba sam się nie spodziewał, że wygra tak dużo. Forma, którą reprezentował, styl wygrywania wyścigów i kolejne rekordy torów były niesamowite. Mam nadzieję, że po takim sukcesie przestanie myśleć o emeryturze. Pecha miał Greg, ale takie są wyścigi. Przed ostatnią rundą mówiliśmy, że nie będzie żadnych ustaleń zespołowych i musiał walczyć z Andym, jak się to skończyło wszyscy wiemy. Na szczęście wystarczyło na drugie miejsce w klasyfikacji generalnej. Bardzo zadowolony jestem też z postawy Daniela Bukowskiego, był najlepszy w tym roku i jeździł bardzo mądrze. Sukces Przemka Janika też był bezapelacyjny i od początku się tego spodziewaliśmy. Kilka tytułów odpuściliśmy, ale jesteśmy zadowoleni z drugich miejsc. Najważniejsze, że pokazaliśmy, kto jest najlepszy. Mam nadzieję, że za rok będzie jeszcze lepiej. 

 

 

Klasyfikacje generalne 2011:

WMMP Superbike:

1 Andy Meklau 146

2 Greg Junod 138

3 Janusz Oskaldowicz 133

4 Bartek Wiczyński 103

5 Hubert Tomaszewski 64

15 Adam Kropiwnicki 18

18 Mariusz Durynek 16

 

 

WMMP Superstock 1000:

1 Andy Meklau 172

2 Mariusz Kondratowicz 139

3 Gwen Giabbani 103

4 Paweł Górka 89

5 Waldek Chełkowski 82

17 Sławek Janus 20

 

 

WMMP Supersport:

1 Daniel Bukowski 160

2 Marek Szkopek 152

3 Marcin Kałdowski 105

4 Patrik Vostarek 89

5 Sebastian Zieliński 62

14 Kuba Wróblewski 26

 

 

WMMP Junior Superstock 600:

1 Artur Wielebski 192

2 Mateusz Korobacz 181

3 Artur Wielebski 162

4 Natalia Florek 98

5 Kuba Wróblewski 92

 

 

PP Rookie 1000:

1 Przemek Janik 105

2 Jarek Chomicz 98

3 Marcin Fraszka 87

4 Tomasz Leciej 75

5 Kamil Barański 62

 

 

GRANDys duo FORMULA X-Treme:

1 Andy Meklau 99

2 Gwen Giabbani 67

3 Greg Junod 64

4 Mariusz Kondratowicz 59

5 Janusz Oskaldowicz 54

22 Sławek Janus 1

Klasyfikacja zespołowa WMMP:

Superbike:

1 Suzuki GRANDys duo 302

2 BMW Sikora Motorsport 128

3 Auto Fus BMW Team 64

 

 

Superstock 1000:

1 Team Motul Junak Ubojnia Drobiu Kondratowicz 215

2 Suzuki GRANDys duo 192

3 Auto Fus BMW Team 103

 

 

Supersport:

1 Bogdanka Junior Team Recykl 230

2 Suzuki GRANDys duo 190

3 Yamaha Poland Position 105

 

 

Junior Superstock 600:

1 Yamaha Poland Position 337

2 Bogdanka Junior Team Recykl 269

3 Suzuki GRANDys duo Team 91

 

 

Klasyfikacja producentów WMMP:

Superbike:

1 Suzuki 226

2 BMW 175

3 Honda 111

 

 

Superstock 1000:

1 BMW 201

2 Suzuki 191

3 Yamaha 66

 

 

Supersport:

1 Yamaha 175

2 Suzuki 168

3 Honda 126

Alpe Adria Superstock 1000:

1 Martin Choy 185

2 Andy Meklau 121

3 Michal Filla 100

4 Aldo Simonovic 90

5 Michal Drobny 83

 

 

Alpe Adria Superbike:

1 Andy Meklau 140

2 Janusz Oskaldowicz 71

3 Viktor Kispataki 69

4 Michal Filla 63

5 Vladimir Ruza 60

 

 

Mistrzostwa Austrii Superstock 1000:

1 Andy Meklau 106

2 Roland Resch 89

3 Michal Drobny 80

4 Michal Filla 70

5 Kamil Preger 51

 

 

Mistrzostwa Austrii Superbike:

1 Andy Meklau 124

2 Helmut Shleinddluhuber 84

3 Roland Resch 78

4 Mike Wohner 77

5 Michal Filla 69

AUTOR: TomekGP

Założyciel MotoSP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Komentarze: 1

  1. One thing I used to do when I ran Friday night at Brendale was, club members would start all heats were they fishnied last race meeting, visiting gun drivers would start 2nd or 3rd or the front of the b heat, fastest 10 to A final.This was Gas racing but it could be used to grade drivers earlier, for club racing where grid starts are used I can’t see a problem with 3 qualifiers and 1 or 2 finals there all head to head races.At title events qualifying is about getting the best ten or so to race in the finals.How much do you limit qualifying before drivers complain they didn’t get a fair chance, my guess would be 4 rounds if it’s staggered start then 5 finals with the best 3 to count.Or after 4 rounds the top 5 go to the A final and the next 10 race off for a spot in the A final, the next 10 can race off for the bottom 5 in the b final etc.I don’t think head to head racing can be used to qualify for the finals, there are to many variables that aren’t there in 1 to 1 size racing.Another way could be fastest lap or fastest 2 or 3 consecutive laps in your 5 minute qualifying heats, regrades after every 2 rounds to get the fastest drivers in the top heats.I don’t think there’s a best way, I think all the above ways you would end up with pretty well the same top ten in the A.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
145 zapytań w 1,359 sek