Home / WSBK / WSS: Triumph BE1 rozpoczyna testy

WSS: Triumph BE1 rozpoczyna testy

BE1 Racing rozpoczyna rozwój maszyny Triumph Daytona 675 w specyfikacji 2009 na torze w Hiszpanii.

BE1 Racing rozpoczęło swoje przygotowania do pierwszego sezonu w charakterze oficjalnego zespołu Triumpha w serii World Supersport na torze Almeria w HBE1 Racing rozpoczyna rozwój maszyny Triumph Daytona 675 w specyfikacji 2009 na torze w Hiszpanii.

BE1 Racing rozpoczęło swoje przygotowania do pierwszego sezonu w charakterze oficjalnego zespołu Triumpha w serii World Supersport na torze Almeria w Hiszpanii.

Ponieważ brytyjski producent przeniósł swoje wsparcie fabryczne z teamu SC na zespół BE1, włoska ekipa dostała w swoje ręce hybrydę Daytony 675, która zawiera tegoroczne elementy oraz części, które będą zastosowane w przyszłorocznej maszynie.

Ponieważ Garry McCoy pojechał na Boże Narodzenie do Australii, tylko Gianluca Nannelli miał możliwość testowania motocykla, ale były zawodnik Honda Althea był od razu pod wrażeniem nowej maszyny.

„To był pożyteczny test. Zacząłem odnajdywać czucie motocykla. Zrobiliśmy mnóstwo okrążeń, wykorzystując kilka ustawień maszyny. To pozwoliło mi zrozumieć reakcje bike’a na zmiany w konfiguracji. Moje pierwsze odczucia są fenomenalne. Ten typ silnika znakomicie odpowiada mojemu stylowi jazdy. Tak więc pierwszy krok jest lepiej niż dobry. Podczas testu odnotowaliśmy również kilka szybkich czasów okrążeń.”

Powracając do pełni sił w styczniu, koordynator zespołu Lucio Nicastro był zadowolony z bezproblemowych treningów w dobrych warunkach atmosferycznych.

„Podczas tych testów pracowaliśmy na hybrydowym motocyklu, mieszając ustawienia z motocykli w specyfikacjach 2008 i 2009. Rozpoczęliśmy testowanie nowych elementów i zweryfikowaliśmy skuteczność usprawnienia przełożeń. Nannelli był w stanie pracować na 100% przez całe dwa dni dzięki wspaniałej pogodzie i miłej temperaturze asfaltu. Gianluca pokazał, że odnalazł już czucie w motocyklu i przekazał zespołowi pożyteczne informacje, dotyczące kierunku rozwoju maszyny. Będą one przydatne w naszej pracy poprzedzającej testy w Walencji na począku Nowego Roku 2009.”

źródła:www.crash.net

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
142 zapytań w 1,222 sek