Home / MotoGP / KTM zaskoczony regularnymi zdobyczami punktowymi

KTM zaskoczony regularnymi zdobyczami punktowymi

Zdaniem Bradley’a Smitha, dotychczasowe wyniki KTM-a przewyższają oczekiwania zespołowe. Austriacka ekipa w trzech z pięciu wyścigach zdołała zapunktować, w tym już dwukrotnie podwójnie. Ostatnio na Le Mans, gdzie Smith i Pol Espargaro byli odpowiednio na 13. i 12. pozycji. W Argentynie zajęli 14. i 15. miejsce. Hiszpan wie, co trzeba poprawić, by sytuacja jeszcze zmieniła się na plus.

„Myślałem, że trochę więcej czasu zajmie nam osiąganie takich rzeczy. To bardzo konkurencyjna klasa. Wszystkie motocykle satelickie robią swoimi startami świetną robotę. Widzimy na czele (Johanna) Zarco, a nawet (Danilo) Petrucciego i (Scotta) Reddinga na Le Mans, czy (Jonasa) Folgera. Wszystkie te maszyny są bardzo konkurencyjne. Myślę, że przyjście tutaj i bycie tak blisko nich pokazuje naszą dobrą szybkość.” – powiedział po wyścigu o GP Francji Bradley Smith.

„Bardzo dobre jest, że bywamy przed niektórymi satelickimi motocyklami Ducati, Hondami czy Apriliami, i to powtarza się. KTM robi dobrą robotę. Niezawodność w pewny punkt tego motocykla. Wyjeżdżamy na każdą sesję, każdy wyścig i kończymy je. Mamy nadzieję, że uda się to kontynuować.” – dodał Brytyjczyk.

Kliknij, aby pominąć reklamę

KTM zmienił już niedawno silnik i nagle wyniki mocno się poprawiły: motocykl stał się szybki na jednym okrążeniu. We Francji obaj zawodnicy zakwalifikowali się do Q2, choć w wyścigu już tak dobrze nie było. Pol Espargaro wie, nad czym trzeba popracować.

„Staramy się rozumieć, jak zarządzać tym silnikiem z tą elektroniką. Zbieramy coraz więcej doświadczeń, zwłaszcza jeśli chodzi o tempo na jednym okrążeniu jesteśmy bardziej konkurencyjni niż wcześniej, ale wciąż mamy słabości, gdy spada przyczepność tylnej opony. Brakuje nam nieco przyczepności na początku oraz w samym zakręcie. Odkryliśmy, że ten motocykl się po prostu trzęsie, nie jedzie po swojej linii i działa to na nas zbyt mocno. To dla nas oznacza straty czasowe i straty energii. Zrobiliśmy już duży krok jeśli chodzi o silnik, teraz musimy zrobić to samo z podwoziem.” – powiedział Hiszpan.

Kliknij, aby pominąć reklamę

Źródło: motorsport.com

Który z zawodników jako pierwszy wejdzie do TOP10 w wyścigu?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

AUTOR: sdnowy

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL pisze regularnie od 2009 roku.

komentarzy 13

  1. Zdjęcie profilowe polerst

    I ja też jestem zaskoczony, bardzo kibicuję pomarańczowym, jako marce, i mam nadzieję, że będzie im dane powalczyć w przyszłości z ich znienawidzonym przeciwnikiem Hondą :) Ale do tego czasu powinni mieć zawodników z prawdziwego zdarzenia i z całym szacunkiem do Pola Espargaro i Bradleya Smitha, ale pierwsza klasa to to nie jest.

    • Zdjęcie profilowe k3

      Może powinni pomyśleć o Millerze? ;-)

      • Zdjęcie profilowe polerst

        Liczba zwycięstw Jacka Millera w MotoGP: 1
        Liczba podiów Pola Espargaro przez 3 lata jazdy w Tech3: 0
        Przypominam, że Pol Espargaro miał być odpowiedzią Yamahy na Marqueza :)

      • Zdjęcie profilowe k3

        Tak, tak! Zawsze będzie miał w rękawie tego Asa w postaci jednego wygranego wyścigu i nawet choćby miał same DNF-y to przecież w Assen był pierwszy.

      • Zdjęcie profilowe polerst

        Haha, no fakt, nawet gdyby wygrał 123 wyścigi, to byś pisał „że zawsze będę miał asa w rękawie, bo wygrał przecież tylko 123 wyścigi a tak to same dnf”, co z tego że w tym roku same top10 i jedno dnf przez Mr Kamikaze, ale same dnf! xD

      • Zdjęcie profilowe k3

        Nie napisałem ” będziesz miał” tylko „będzie mial”(on) i że nie ma „DNF-y”, bo wiem jakie​ ma wyniki w tym sezonie, lecz „gdyby mial”. To dwie różne rzeczy-czytac ,czytać i jeszcze raz czytac!

    • Zdjęcie profilowe KubaRM

      Na razie to Miller notuje gorsze wyniki niż Espargaro w swoim 3 sezonie, więc k3 ma rację. Redding bardzo zawodzi,, a też miał być talent. Według mnie KTM wybrał dobrych zawodników. Lepszych w tej chwili nie mógł.

      • Zdjęcie profilowe polerst

        Miller i Espargaro jeżdżą na różnych motocyklach, z różnym wsparciem fabryki, co wspominał Cal. To co prezentuje Zarco, to tylko upokorzenie dla byłego duetu Tech3. Reddinga bardzo lubię i niestety racja, zawodzi na całej linii.

  2. Już kiedyś napisałam, że jeśli w klasie królewskie jakiś zawodnik przez 2 sezony nie robi żadnych postępów, zawsze jest w ogonie, stale zalicza glebę, ogólnie zawodzi to trzeci sezon powinien decydować o jego być albo nie być w najwyższej klasie. Inni, młodzi czekają a taki Rabat, Lowes, oba Szparagi, Smith, Redding, Barbera blokują im możliwość debiutu. To może twarde warunki ale moim zdaniem dla rozwoju tej klasy jedyne.

  3. Byłam pewna jeszcze przed sezonem że Zarco będzie groźny i waleczny bo to jest fighter. Folger to super tester ale nie niedzielnych zawodnik. Rins przez te pechowe kontuzje na razie nie pozwolił nam na żadne mniej lub bardziej fachowe oceny. Abraham…..no cóż – no comment :-)) Musimy poczekać i obserwować co debiutanci są jeszcze w stanie nam pokazać (oczywiście Abrahama do nich nie zaliczam).

    Już nie mogę się doczekać kiedy do królewskiej klasy dołączy DiGia. On sporo namiesza. Zobaczycie !!!

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
86 zapytań w 1,039 sek
Zamknij
Zapraszamy na nasz Fanpage!