Home / MotoGP / Marquez przed Iannone w rozgrzewce na Le Mans

Marquez przed Iannone w rozgrzewce na Le Mans

Marc Marquez (Repsol Honda)

Marc Marquez, który we wczorajszych kwalifikacjach pokonał najbliższego rywala aż o siedem dziesiątych sekundy, był najszybszy także i podczas porannej – i trwającej 20 minut – sesji rozgrzewkowej. Przewaga Hiszpana w warm-upie nie była jednak aż tak duża, ale na uwadze trzeba mieć fakt, iż w trakcie wyścigu asfalt będzie miał zdecydowanie wyższą temperaturę. Drugi wynik porannego treningu ustanowił – ponownie na bardziej miękkich oponach dostępnych dla kierowców „Open” – Andrea Iannone. Czołową trójkę uzupełnił z kolei inny Włoch, Valentino Rossi.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki sesji warm-up we Francji:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1’33.369 [okr. 5/10] 305km/h (max.speed)
2. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1’33.530 +0.161 [6/10] 308km/h
3. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1’33.697 +0.328 [7/13] 305km/h
4. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1’33.721 +0.352 [13/13] 308km/h
5. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1’33.916 +0.547 [13/13] 307km/h
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1’33.935 +0.566 [5/12] 307km/h
7. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1’33.991 +0.622 [4/13] 307km/h
8. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1’33.999 +0.630 [5/11] 307km/h
9. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1’34.039 +0.670 [11/11] 307km/h
10. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1’34.171 +0.802 [6/12] 307km/h
11. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’34.172 +0.803 [10/11] 302km/h
12. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1’34.176 +0.807 [5/13] 307km/h
13. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’34.437 +1.068 [6/12] 294km/h
14. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1’34.898 +1.529 [4/12] 304km/h
15. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1’34.987 +1.618 [11/11] 290km/h
16. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1’34.993 +1.624 [11/11] 296km/h
17. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1’35.718 +2.349 [10/10] 299km/h
18. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1’36.254 +2.885 [7/9] 293km/h
19. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1’36.256 +2.887 [10/11] 295km/h
20. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1’36.705 +3.336 [9/11] 287km/h
21. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1’36.764 +3.395 [9/11] 293km/h
22. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1’37.331 +3.962 [7/7] 290km/h

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: nelka-23

Zainteresowana wszelkiego rodzaju sportami motorowymi, głównie MotoGP, WSBK oraz F1. Studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Z portalem MOTOGP.PL związana od maja 2006 roku, od 2012 współpracująca z zespołem LCR Honda startującym w MotoGP.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
22 zapytań w 0,721 sek