Home / Moto2 / Kallio zdobywa Brno!

Kallio zdobywa Brno!

Fin Mika Kallio zwyciężył dzisiejszy wyścig w klasie Moto2 o Grand Prix Czech. Drugi na linie mety na torze w Brnie wjechał Takaaki Nakagami, a trzecie miejsce wywalczył Thomas Luthi ze Szwajcarii.

Była to pierwsza wygrana Kallio w klasie Moto2 i pierwsze zwycięstwo od 2008 roku!

Wyniki wyścigu o Grand Prix Czech Moto2:

1. Mika Kallio FIN Marc VDS Racing Team (Kalex) 41’11.785s
2. Takaaki Nakagami JPN Italtrans Racing Team (Kalex) 41’12.375s
3. Thomas Luthi SWI Interwetten Paddock Moto2 (Suter) 41’12.584s
4. Pol Espargaro SPA Tuenti HP 40 (Kalex) 41’12.750s
5. Johann Zarco FRA Came Iodaracing Project (Suter) 41’12.885s
6. Nicolas Terol SPA Aspar Team Moto2 (Suter) 41’13.324s
7. Esteve Rabat SPA Tuenti HP 40 (Kalex) 41’14.281s
8. Scott Redding GBR Marc VDS Racing Team (Kalex) 41’16.275s
9. Simone Corsi ITA NGM Mobile Racing (Speed Up) 41’17.562s
10. Jordi Torres SPA Aspar Team Moto2 (Suter) 41’17.581s
11. Xavier Simeon BEL Maptaq SAG Zelos Team (Kalex) 41’20.426s
12. Danny Kent GBR Tech 3 (Tech 3) 41’24.210s
13. Dominique Aegerter SWI Technomag carXpert (Suter) 41’24.275s
14. Mattia Pasini ITA NGM Mobile Racing (Speed Up) 41’30.382s
15. Toni Elias SPA Blusens Avintia (Kalex) 41’36.212s
16. Randy Krummenache SWI Technomag carXpert (Suter) 41’36.282s
17. Anthony West AUS QMMF Racing Team (Speed Up) 41’36.652s
18. Yuki Takahashi JPN IDEMITSU Honda Team Asia (Moriwaki) 41’41.315s
19. Ricard Cardus SPA NGM Mobile Forward Racing (Speed Up) 41’41.404s
20. Louis Rossi FRA Tech 3 (Tech 3) 41’47.638s
21. Axel Pons SPA Tuenti HP 40 (Kalex) 41’51.392s
22. Dani Rivas SPA Blusens Avintia (Kalex) 42’0.841s
23. Lucas Mahias FRA Promoto Sport (Transfiormers) 42’4.401s
24. Doni Tata Pradita INA Federal Oil Gresini Moto2 (Suter) 42’10.796s
25. Thitipong Warokorn THA Thai Honda PTT Gresini Moto2 (Suter) 42’47.537s
26. Rafid Topan Sucipto INA QMMF Racing Team (Speed Up) 42’48.219s

AUTOR: TomekGP

Założyciel MotoSP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarzy 14

  1. Świetny wyścig,brawo Kallio,zaskoczył mnie tym zwycięstwem. Natomiast po raz kolejny rozczarował mnie Pol

  2. Świata nie zadziwili tymi swoimi innowacjami Francuzi, tylko przed słabiutkimi Azjatami, kiedyś czytałem chyba to podobno sukcesy odnosili w mistrzostwach Francji, na arenie międzynarodowej nie wyszło na razie.

  3. Mnie tam Pol nie rozczarował – po prostu to nie jest wielki talent, chyba że mowa o „talencie”. :D Jeśli Yamaha myśli, że Espargaro będzie lekarstwem na Marqueza to niestety jest w ciemnej d… Tym bardziej, że Pol wyprzedza najczęściej na prostych – wykorzystuje prędkość maksymalną, a to jednak nie jest atutem Yamahy w MotoGP :D
    Ciekawy jestem gdzie w kocu przejdzie Redding, do jakiego zespołu oraz czy Nakagami też pójdzie do MotoGP.

    • Chciałbym zobaczyć Nakagamiego w MotoGP bo już od dawna nie ma tam dobrego japończyka. Jest taka opcja, że przejdzie na produkcyjną RCV z zespołem Okady. Co do Pola to nie wydaje mi się żeby to był ten kaliber do Lorenzo, bardziej mi przypomina Bautiste.

    • Redding powinien pójść na Yamache. Jego styl idealnie pasuje pod ten motocykl. Dla Nakagamiego jest jeszcze za wcześnie. Nie dość, że to jego pierwszy szybki sezon, to jeszcze się gubi.

      • No może i racja, ale mam nadzieje że szybko Nakagamiego zobaczę w MotoGp i to na jakimś dobrym motocyklu a nie CRT

        • Nakagamiego byłoby fajnie zobaczyć w MotoGP, ale wydaje mi się że musiałby wygrać ze dwa-trzy wyścigi w Moto2, aby coś udowodnić. Nie mówię, że teraz jest słaby, po prostu jemu potrzebna jest choćby ta jedna wygrana, a kilka razy już jechał w czołówce wyścigu.

          A CRT zniknie z MotoGP i myślę że z powodu 'litości’ ze strony Hondy (produkcyjna wersja) i Yamahy (silniki z M1). Po prostu za rok nie będzie już chyba tych seryjnych silników, a jedynie 'pełne’ prototypy, choćby miały one powstać na bazie silników innych maszyn.

          • Może i CRT zniknie ale czy wersje produkcyjne zrobią różnice? Wątpię. Dlatego, że z założenia będą gorsze od prototypów. Dopóki przepisy MotoGP będą się kręcić głównie wokół ilości litrów paliwa, to co rok będą wprowadzać nową podkategorię żeby liczba uczestników była duża.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
153 zapytań w 41,045 sek