Home / Moto2 / Edwards i Espargaro w NGM Mobile Forward Racing

Edwards i Espargaro w NGM Mobile Forward Racing

Sezon 2013 dobiega już końca, a team NGM Mobile Forward Racing prezentuje składy swoich ekip w MotoGP i Moto2. To będzie już trzeci,  kolejny sezon w kategorii MotoGP dla zespołu Forward Racing. Będą oni korzystać ze specjalnie przygotowanych przez Yamahę silników dostosowanych dla nowej klasy „open”.

Na maszynach FTR, w klasie MotoGP, w przyszłym roku zobaczymy Colina Edwardsa i Aleixa Espargaro. W Moto2 będą to Simeone Corsi i Mattia Pasini.

Colin Edwards: „Jestem podekscytowany przyszłym sezonem. Większość mojej kariery wyścigowej przejeździłem właśnie na Yamasze. Od dni kiedy zaczynałem moją przygodę z motocyklami na motocrossie, aż po wyścigi drogowe. Bardzo się cieszę, że wracam na Yamahę i to wraz z Forward i FTR.”

Aleix Espargaro: „Po dwóch latach spędzonych na motocyklu CRT, który był dla mnie bardzo dobry, myślę, że przyszedł czas na zmiany. Forward Racing złożyli mi ofertę, bardzo ekscytujący i ambitny projekt z udziałem Yamahy i FTR. Wierzę, że może być to konkurencyjny motocykl. Nie mogę się już doczekać kiedy się na nim przejadę. Podczas testów będziemy ciężko pracować, aby sprawdzić jego możliwości.”

Obaj zawodnicy przetestują nowy motocykl, podczas trzy dniowych testów, które rozpoczną się już w poniedziałek na torze w Walencji.

 

AUTOR: TomekGP

Założyciel MotoSP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

komentarzy 6

  1. Będzie klasa CRT w przyszłym roku? Bo różne słyszę opinie na ten temat.

    • CRT -> Open
      Kilka zespołów pozostaje przy takich motocyklach.

      • Czyli rozumiem że w klasie Open nadal będziemy oglądali te nieprototypowe maszyny typu ART, FTR-Kawasaki, itd?
        Jakoś mi to nie przeszkadza, aczkolwiek fakt dobierania zawodników do tych zespołów (którzy potem mają czasy gorsze niż najlepsi w Moto2) to już co innego :D

        • Tak, ale zostanie ich garstka. PBM dalej z Aprilią, nie pamiętam kto jeszcze, większość dotychczasowych CRT zostanie zastąpionych produkcyjnymi H. i Y.

    • Większość maszyn CRT zostanie zastąpiona prototypami „okrojonymi” dla klasy Open.

      Pamiętajmy jeszcze, że DUCATI też udostępnia swoje motocykle dla klasy „Open”, ale nie wiem czy ktoś z ich korzysta.

      Tak czy siak większość aktualnych zespołów CRT będzie śmigać na okrojonych prototypach HONDY, YAMAHY i być może DUCATI (nie wiem czy jakiś zespół kupił od tej marki motocykle klasy Open)

  2. Dzięki za odpowiedzi. ;) Mam nadzieję, że zespoły w końcu 'przygarną’ zawodników, którzy zasłużyli sobie na królewską klasę…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
159 zapytań w 1,650 sek