Francesco Bagnaia uzyskał najlepszy czas 2. treningu na Sachsenringu. Drugi był Luca Marini, a trzeci Jack Miller, a więc całe TOP3 zajęli zawodnicy na Ducati.
Wyniki FP2 | |||||||
POS | RIDER | NAT | TEAM | TIME/DIFF | LAP | MAX | |
1 | ^1 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | 1’20.018s | 22/23 | 302k |
2 | ^5 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +0.115s | 19/20 | 296k |
3 | ˅2 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +0.193s | 17/22 | 300k |
4 | ^2 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.201s | 19/22 | 300k |
5 | ˅1 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +0.246s | 26/26 | 300k |
6 | ^3 | Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | +0.257s | 20/23 | 299k |
7 | ˅4 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.381s | 22/22 | 296k |
8 | ^3 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +0.460s | 20/22 | 302k |
9 | ^8 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +0.527s | 16/18 | 298k |
10 | ^3 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.556s | 22/24 | 297k |
11 | ^8 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +0.573s | 18/19 | 298k |
12 | ˅7 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +0.598s | 22/24 | 296k |
13 | ^3 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +0.729s | 18/19 | 303k |
14 | ˅2 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +0.798s | 18/20 | 299k |
15 | ˅1 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +0.838s | 19/21 | 293k |
16 | ^4 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +0.848s | 20/22 | 302k |
17 | ^1 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | +0.897s | 22/24 | 296k |
18 | ˅8 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +1.035s | 23/25 | 298k |
19 | ^5 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +1.095s | 21/22 | 295k |
20 | ^2 | Stefan Bradl | GER | Repsol Honda (RC213V) | +1.099s | 22/25 | 300k |
21 | ˅6 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +1.250s | 19/20 | 298k |
22 | ˅1 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +1.285s | 20/21 | 294k |
23 | ˅15 | Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | +1.758s | 5/21 | 297k |
24 | ˅1 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +1.802s | 19/20 | 298k |
Źródło: crash.net
Kolejny rekord toru skasowany…
Bo to już inna era.
Tak się podniecasz jak by to Bagnaia Twój rekord toru skasował.
Nie mój, a pewnego takiego Kurdupla z Hiszpanii… i się nie podniecam, jeno z przyjemnością obserwuję zmiany na szybsze
Kurdupla….. Typowa narracja fanów Rossiego.
MM93, Wzrost: 1,69 m hmmm, Napoleon… 1,68 (w czasach, gdy mężczyźni byli średnio niżsi kilka- kilkanaście centymetrów, niż dzisiaj)
Idąc twoją narracją to 3/4 stawki jest kurduplami
to prawda, są jak dżokeje. Optymalny wzrost do tego sportu to 170-173
Stosunek mocy do wagi, ruchliwość przy przekładaniu motocykla w funkcji atletyzmu na miarę rozmiaru…Wysocy mają dużo trudniej
170-173 …bo Bagnaia ma 174 :) ? 'funkcja atletyzmu.. ’? – co to ma być ?
Gdyby Marquez był w formie to skąd wiesz czy nie biłby własnych rekordów Bijesz piane jak dzieciak z wiaderkiem w piaskownicy
Weż sie ogarnij ,człowieku Myśl co piszesz ,bądż obiektywny i nie poddawaj pod wątpliwość swoich zdolności umysłowych
Peko ma 176…El Diablo 177, Szparag 180 ;)
Mówię o statystyce. Do tego sportu z racji wagi i sylwetki nadają się (poza oczywiście wyjątkami jak Rossi (chudy niemiłosiernie), czy MIR (181), kurduple (i to potwierdza slekacja w stawce MotoGP).
Bez wchodzenia w szczegóły, to połączenie fizyki i fizjologii…Może to kiedyś zrozumiesz zamiast pluć jadem.
Co do MM93. Gdyby, to najczęstsze słowo polskie (Kazik)…Gdyby Rossi miał dziś 25 lat…Gdyby…
Zostawiam Cie z Twoją logiką. Nie ma sensu ,szkoda czasu
Rekord MM93 poprawiony przez 8 drugoligowych ;) zawodników. peko poprawił go o prawie pół sekundy!!! NA najkrótszym torze i jednym z ulubionych MM93…To chyba zamyka dyskusję :D
Wow i czym się ty tak podniecasz jak motocykle stają się coraz szybsze to i nowe rekordy padają to co w tym dziwnego tylko co z tego jak Bagnaia zalicza kolejne rekordy toru jak nie potrafi tego przekuć w zwycięstwa ;)
Pożyjemy zobaczymy, oczywiscie, motocykle jadą same ;)
I tak wygra Fabio?
Era drugoligowców.
No tak, bo ci pierwszoligowi dojeżdżają poza podium a ich rekordy wcale nie są miażdżone
Zobacz sobie, o ile szybsze są wyścigi od roku 2019 na każdym torze, a potem płodź kolejne głupoty. ;)
Ducati ew. Aprilia, sprzętowo są szczególnie na tym torze poza zasięgiem Japońców, w zw. z tym wyjątkowo ciekawe będzie miejsce Fabio, jeśli wskoczy na podium to naprawdę szacun
Swoją drogą nieobecny Marc był w najlepszych swoich czasach na tym torze w innej lidze, interesujace jak by sobie poradził w obecnej stawce oczywiście w pełni zdrowy, sądze że walczyłby najwyżej o podium bo teraz jest Fabio, Francesco i Aleix nieżle dogadani ze swoimi sprzętami ale to tylko gdybanie
no chyba zapomniałeś wyścig sprzed roku….
Myśle że wymieniona przeze mnie trójka jest na wyrażnie wyższym poziomie niż przed rokiem biorąc pod uwage ich motocykle w porównaniu do obecnej Hondy
W zeszłym roku, będąc kontuzjowany wygrał 3 razy. A w 2020 robił wszystkich jak chciał w Jerez, zanim upadł.
Ta nowa era nie wynika w głównej mierza z szybszych zawodników, a z szybszych motocykli. Rozbudowana aerodynamika, aktywne zawieszenie sprawiło, że motocykle są dużo szybsze. Jeszcze kilka lat temu przekroczenie 350km/h było czymś wyjątkowym. Dzisiaj każdy motocykl to potrafi, a pęka granica 360km/h.
@szybszych zawodników, a z szybszych motocykli.
To jest zawsze kombinacja tych 2 czynników. Poraz kolejny powtarzam. Motocykl nie JEDZIE sam…i by wycisnąć z niego potencjał trzeba zawodnika, który potrafi jechać na limicie. Wystarczy poczytać / posłuchać nieco wypowiedzi starszych, pamietających poprzednie ery motocyklistów, by łatwo zrozumieć jak poszła do przodu nie tylko technologia ale technika jazdy, atletyzm (przygotowanie fizyczne etc., czego przykładem jest odmieniony przez katorżniczy trening Szparag Starszy). Porównaj osiągi zawodników testowych i tych z TOP 10/15…
Nie ma co ukrywać, że Michael Doohan w swoich najlepszych latach niemiałby szans nawet na punkty.
Trzeba pamiętać, że nie tylko sprzęt się rozwija. Trening i przygotowanie też jest kilka razy lepsze niż 10 lat temu.
no ale na jakiej podstawie taki wniosek, że nie miałby szans?