Home / MotoGP / GP Walencji: Jorge Martin znów z pole position! Quartararo przed Bagnaią

GP Walencji: Jorge Martin znów z pole position! Quartararo przed Bagnaią

Trzecie z rzędu, a piąte w tym sezonie pole position wywalczył dziś w Hiszpanii Jorge Martin (Pramac Ducati). „Dublet” wywalczyli lokalni zawodnicy, bowiem drugi był Marc Marquez (Honda). Mimo upadku, pierwszy rząd uzupełni w niedzielę Jack Miller (Ducati).

W pojedynku o mistrzostwo Fabio Quartararo (Yamaha) będzie ruszał przed Francesco Bagnaią (Ducati). Obaj byli bardzo zdeterminowani, aby uplasować się wyżej, i obaj popełniali błędy, wyjeżdżając poza tor. Ostatecznie rozpoczną GP Walencji z miejsc odpowiednio czwartego i ósmego.

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki kwalifikacji
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) 1’29.621s 2/7 329k
2 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.205s 7/9 326k
3 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.213s 2/7 329k
4 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.279s 8/9 324k
5 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.319s 2/7 329k
6 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.334s 4/8 326k
7 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.418s 6/8 327k
8 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.428s 6/8 331k
9 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.481s 6/7 326k
10 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.503s 7/9 326k
11 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.522s 6/8 327k
12 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.620s 4/9 326k
Q1:
13 Enea Bastianini ITA Gresini Ducati (GP21) 1’30.193s 6/6 327k
14 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) 1’30.236s 7/8 323k
15 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) 1’30.453s 6/7 324k
16 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 1’30.504s 8/9 323k
17 Cal Crutchlow GBR WithU Yamaha RNF (YZR-M1) 1’30.548s 7/8 323k
18 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP21)* 1’30.588s 6/8 326k
19 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21)* 1’30.695s 6/8 327k
20 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* 1’30.804s 7/9 323k
21 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 1’30.83s 8/8 321k
22 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) 1’30.936s 3/5 326k
23 Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* 1’31.676s 7/8 323k
24 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* 1’31.989s 7/8 324k

Kliknij, aby pominąć reklamy
Wyniki FP4
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF LAP MAX
1 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM (RC16) 1’30.762s 5/17 324k
2 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.234s 6/18 324k
3 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP22) +0.282s 8/18 329k
4 Pol Espargaro SPA Repsol Honda (RC213V) +0.289s 12/15 329k
5 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +0.310s 5/16 329k
6 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +0.334s 6/16 329k
7 Jack Miller AUS Ducati Lenovo (GP22) +0.361s 9/20 332k
8 Joan Mir SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.398s 11/16 327k
9 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +0.414s 12/16 331k
10 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.415s 14/14 324k
11 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP22) +0.508s 10/13 329k
12 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP) +0.514s 7/17 324k
13 Enea Bastianini ITA Gresini Ducati (GP21) +0.598s 7/13 331k
14 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP21)* +0.627s 4/13 327k
15 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +0.669s 6/16 327k
16 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +0.672s 13/15 323k
17 Cal Crutchlow GBR WithU Yamaha RNF (YZR-M1) +0.687s 6/16 326k
18 Alex Marquez SPA LCR Honda (RC213V) +0.691s 14/16 323k
19 Alex Rins SPA Suzuki Ecstar (GSX-RR) +0.779s 11/16 326k
20 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +0.871s 11/15 323k
21 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP21)* +1.046s 6/13 326k
22 Remy Gardner AUS KTM Tech3 (RC16)* +1.155s 5/12 323k
23 Darryn Binder RSA WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* +1.588s 4/12 326k
Raul Fernandez SPA KTM Tech3 (RC16)* No Time 0/0 0

Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 22

  1. Martin standardowo w żwir, Fabio pokazuje klasę i dojeżdża drugi, Marquez wygrywa i mamy jedyny raz w historii sezon w którym wygrywa 6 producentów, a z Ducati w końcu schodzi powietrze :) Tylko nie wiem co pokaże Pecco, może stracić głowę, a może spokojnie dojechać w okolicach 10 miejsca

  2. Pewnie że Pecco nie będzie zbytnio walczył i Ducati wypuści swoje pozostałe maszyny do walki o wygraną. Fabio może sobie wypruć żyły , ale tylko wysiadka PB63 będzie dawała cień szansy. Cień bo pozostałe Ducati zrobią wszystko aby nie wygrał. Tylko MM93 może włoskiej ekipie trochę napsuć krwi. Ale też niewiele. Chyba jest pozamiatane.

  3. Fabio raczej bez szans ale przed weekendem i pierwszymi treningami wydawało się jeszcze bardziej pozamiatane

  4. Pecco widać, że jest spięty. Może być powtórka jazdy Gardnera z poprzedniego sezonu. Fabio nie ma nic do stracenia i może zaryzykować na starcie, choć przebić się przed koalicję Ducati wydaje się być praktycznie niemożliwe.

    • Sytuacja jest prosta :
      Peco – może stracić wszystko
      Fabio – może zyskać wszytko
      Fabio musi jechać luźny wyścig , widząc jak jedzie Pecco, chociaż on sam przyznał w wywiadzie, boi się kwalfikacji ze jeden upadek i może się sytuacja skomplikować. Teraz on jest panem swojego losu. JM już przyznał ze nie interesuje go pomoc Pecco tylko chce wygrać.

      • Więc jeśli wygra JM to właśnie pomorze PB wywalczyć tytuł. Tylko wygrana FQ i wywrotka PB da tytuł francuzowi. Ale to byłby tytuł o gorzkim smaku. Wiadomo że Ducati w tym sezonie i sam PB są tak naprawdę poza zasięgiem.

  5. Masz na myśli Alexa Marqueza ? Przecież jest po najwyżej sklasyfikowaną Hondą po MM. Nie rozumiem ja, tak jak i większośc użytkowników motocykli na tym forum o jakiej 'żenadzie’ piszesz

    • Weź no mi wytłumacz, skoro Marquez „za wszelką cenę po plecach innych”, to jakim cudem tyle zwycięstw odniósł i tytułów zdobył? Przecież powinien być drugi.

      • Nie wytłumaczy, bo nie ogarnia tematu.

      • Ma niekonkurencyjny motocykl i po prostu szuka sposobu na jak najlepszy czas. A kompromitacja to by była, gdyby nie przynosiło by to efektów. Tymczasem w ostatnich wyścigach prezentuje równiejsze tempo, niż zawodnicy na znacznie lepszych maszynach, według ciebie to też przez to, że siedzi innym na ogonie?

    • Fabio jest słabym psychicznie drugoligowcem- nie może jechać na luzie.

  6. Jak Wam podobało się tempo gaszenia płonącego motocykla?

    • nie znamy sytuacji, mógł być jakiś problem z gaśnicą, tego nie widać, Bezz zachował się jak Burak, a Grzegorz Jędrzejewski chrzani takie głupoty, że słuchać to było ciężko…

  7. Myślałem że się przewrócę ze śmiechu jak komentatorzy powiedzieli że Giacomo Agostini poszedł do boksu Bagnai i dawał mu wskazówki hehhe. Nie umiejszając jego sukcesom chłop ostatnio jeździł w wyscigach ze 40 lat temu a zarówno motocykle i same wyscigi jakby ciut…….się zmieniły. Pewnie dał mu ostatnie wskazówki jak ustawić elektronikę. Pozdrowienia dla komentatorów

  8. Pecco miał więcej w wydychanym powietrzu, niż Fabio szansy na wygraną. Ja jednak dalej wierzę w zwycięstwo Fabio :)

  9. Wygrana Fabio i żwir Pecco. Na to liczę

  10. W przekroju sezonu obaj zasłużyli na tytuł, jak dla mnie nie będzie rozczarowaniem wygrana któregokolwiek z nich

    • dokładnie tak właśnie, bardzo wyrównane Mistrzostwa, dla równowagi Pecco powinien wygrać teraz , a dzięki temu obaj będą zmotywowani podobnie w przyszłym roku

    • Dla mnie jednak Fabio bardziej zasłużył. Jeździł największym złomem w stawce i nie miał dupochronów. Wszystko osiągnął sam. Pecco kilkanaście punktów zawdzięcza decyzjom Ducati.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
159 zapytań w 1,852 sek