Home / MotoGP / Podsumowanie testów w Katarze|G

Podsumowanie testów w Katarze|G

W piątek zakończyły się ostatnie testy klasy MotoGP przed sezonem 2010. Próby na katarskim obiekcie Losail International Circuit trwały dwie noce na sztucznym oświetlonym torze. Warto więc przypomnieć, co działo się na Bliskim WsW piątek zakończyły się ostatnie testy klasy MotoGP przed sezonem 2010. Próby na katarskim obiekcie Losail International Circuit trwały dwie noce na sztucznym oświetlonym torze. Warto więc przypomnieć, co działo się na Bliskim Wschodzie w czwartek i piątek.

Choć w środę do swej dyspozycji trasę w Katarze mieli zawodnicy testowi, to żaden producent nie zdecydował się na to, by ich „testerzy” wypróbowali motocykle. W czwartek z kolei najszybszym czasem popisać się mógł Valentino Rossi, dla którego był to piąty „dzień” przedsezonowych prób zakończony na pozycji lidera. Było to tym ważniejsze, bowiem dla Yamahy obiekt ten zawsze był swego rodzaju „piętą Achillesową”. Ostatniej nocy testów na czoło stawki powrócił Casey Stoner, nazywany przez wielu „królem Losail”. Australijczyk przerwał tym samym passę triumfów „The Doctora” w trakcie przedsezonowych przygotowań.

Specjalnie dla Państwa przygotowaliśmy swego rodzaju podsumowanie testów na torze położonym niedaleko Doha. Poniżej prezentujemy nie tylko odnośnik do galerii z tych prób, ale również do wszystkich wiadomości na ich temat, jakie ostatnio pojawiły się na stronach naszego serwisu.

Zanim jednak zaprosimy do ponownej lektury, przedstawiamy również „kombinacyjne” czasy zawodników MotoGP z minionych przygotowań. Podajemy nie tylko najlepszy wynik danego kierowcy, ale również łączną ilość okrążeń, które pokonał podczas tych dwóch dni, a właściwie nocy.

1. Casey Stoner (AUS) Ducati Marlboro Team – 1’55.353sek [99 okr.] 2. Valentino Rossi (ITA) Fiat Yamaha Team – 1’55.402sek [121 okr.] *
3. Andrea Dovizioso (ITA) Repsol Honda Team – 1’55.879sek [131 okr.] 4. Ben Spies (USA) Monster Yamaha Tech 3 – 1’55.954sek [88 okr.] *
5. Nicky Hayden (USA) Ducati Marlboro Team – 1’56.115sek [128 okr.] 6. Loris Capirossi (ITA) Rizla Suzuki MotoGP – 1’56.195sek [98 okr.] 7. Jorge Lorenzo (SPA) Fiat Yamaha Team – 1’56.504sek [89 okr.] 8. Randy de Puniet (FRA) LCR Honda MotoGP – 1’56.504sek [120 okr.] 9. Colin Edwards (USA) Monster Yamaha Tech 3 – 1’56.540sek[107 okr.] *
10. Mika Kallio (FIN) Pramac Racing – 1’56.767sek [146 okr.] 11. Aleix Espargaro (SPA) Pramac Racing – 1’56.897sek [123 okr.] 12. Alvaro Bautista (SPA) Rizla Suzuki MotoGP – 1’56.898sek [127 okr.] 13. Dani Pedrosa (SPA) Repsol Honda Team – 1’56.935sek [116 okr.] 14. Marco Melandri (ITA) San Carlo Honda Gresini – 1’57.222sek [127 okr.] 15. Hector Barbera (SPA) Paginas Amarillas Ducati – 1’57.223sek [136 okr.] 16. Hiroshi Aoyama (JPN) Interwetten Honda MotoGP – 1’57.251sek [156 okr.] 17. Marco Simoncelli (ITA) San Carlo Honda Gresini – 1’57.379sek [119 okr.]

* czas uzyskany w czwartek

GALERIA:
Galeria z testów w Katarze

WIADOMOŚCI:
Ostatnie próby do nadchodzącego sezonu tuż tuż
Zaskakujące wyniki pierwszej nocy testów w Katarze
Czołówka po pierwszym dniu prób na Losail
Testy przed sezonem 2010 zakończone!
Fiat Yamaha z niecierpliwością czeka na nowy sezon
Dovizioso i Pedrosa po testach w Katarze
Stoner i Hayden zadowoleni po katarskich testach
„Team Marco” niezbyt zadowolony po testach w Katarze
Zawodnicy ekipy Rizla Suzuki wciąż się poprawiają
Edwards i Spies w pozytywnych nastrojach
Randy de Puniet z problemami w Katarze
Wyścig w Katarze odbędzie się wcześniej?!

AUTOR: nelka-23

Zainteresowana wszelkiego rodzaju sportami motorowymi, głównie MotoGP, WSBK oraz F1. Studentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Z portalem MOTOGP.PL związana od maja 2006 roku, od 2012 współpracująca z zespołem LCR Honda startującym w MotoGP.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
142 zapytań w 1,256 sek