Zawodnik LCR Honda Stefan Bradl był bardzo zadowolony z pierwszych jazd nowym prototypowym motocyklem Hondy w specyfikacji 2014. Niemiec podczas ostatniego dnia testów w Walencji miał możliwość przetestowania maszyny.
Bradl brał udział w każdym z trzech dni testów. Przetestował nowe części do zawieszenia Ohlinsa i tylny wahacz. Jednak 23-latek był pod największym wrażeniem nowej Hondy 2014.
„Jestem zadowolony z trzech dni testów. Próbowaliśmy mnóstwo części, które pozwoliły mi jechać szybciej, wliczając w to nowy tylni wahacz Hondy,” powiedział Bradl.
„Następnie przetestowaliśmy nowe części Ohlinsa i nowe mapowania silnika , ale zgromadzenie danych zajmuje nieco czasu. Jednak najbardziej ekscytującą częścią tych testów ,był nowy prototyp Hondy, na którym miałem okazję dziś jeździć [środa].”
„Było wyraźnie czuć różnicę w mocy silnika i konfiguracji podwozia, ale zmiany nie były tak duże i miałem niezłą zabawę pokonując okrążenia na nowej maszynie. Na zakończenie mogę powiedzieć, że mam pozytywne odczucia, jeśli chodzi o nowy motocykl.”
Bradl swój najlepszy czas uzyskał trzeciego dnia testów w Walencji – 1’30.868 sekundy.
TylnYYYYY wahacz