Home / Slider / Wideo: Marquez testuje nową Hondę CBR1000RR-R Fireblade SP

Wideo: Marquez testuje nową Hondę CBR1000RR-R Fireblade SP

W sierpniu na torze Circuit de Barcelona-Catalunya Marc Marquez miał okazję przejechać się nowym drogowym modelem Hondy – CBR1000RR-R Fireblade SP. Maszyna to topowy motocykl sportowy japońskiego producenta, którego powstanie jest częścią projektu Hondy w World Superbike. CBR-ka ma bowiem pozwolić Hondzie na nawiązanie walki z supermocnymi w tej serii Kawasaki i Ducati.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Przypomnijmy, że w przyszłym sezonie World Superbike na takiej Hondzie jeździć będzie Alvaro Bautista. Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu z przejazdów Marqueza na nowej CBR1000RR-R Fireblade SP. Choć film powstał latem, opublikowano go dopiero w listopadzie, po zaprezentowaniu przyszłorocznego modelu Hondy.

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 10

  1. Niedlugo miejsca na literke „R” zabraknie w linijce a wynikow jak nie bylo tak nie ma.

    • Ale wiesz że honda dopiero od przyszłego sezonu po wielu latach nieobecności wraca jako fabryczna ekipa do WSBK?

      • Ale jakie to ma znaczenie? Pisze o nazwie ktora jest dziwaczna a nie o teamie. Jaki bedzie motocykl to sie dopiero okaze. Ducati tez mialo w tym roku pozamiatac. Kawasaki stworzylo swietny team w WSBK. tak jak Honda w MotoGP. Wygrywa caly pakiet a nie tylko motocykl. Rea nigdy wczesniej majstra nie zdobyl a mlodzikiem nie jest. Dopiero z Kawasaki zaczal odnosic sukcesy. A czy ktos pamieta sukcesy Kawasaki w WSBK? Tez bylo to dawno temu pomijajac incydent Sykes’a. Wiec na ten tytul pracuje caly zespol od zarzadzania przez inzynierow, mechanikow na kierowcy konczac. Podejrzewam ze Rea nie zdobedzie tytulu na innym motocyklu tak jak nie zrobi tego raczej Marquez.

        • Wygrywa cały pakiet jak sam napisałeś więc chyba proste że dopiero teraz kiedy honda się zaangażuje w projekt jest szansa na jakiekolwiek sukcesy, dla Kawasaki WSBK jest priorytetem stąd dużą przewagą nad konkurencją od kilku lat

  2. Ciekawe jaka jest przepaść między najszybszymi drogowymi maszynami, a Moto GP, czy przede wszystkim Superbikami. I ciekawe czy różnica byłaby większą, czy mniejsza kiedy oba jechały na drogowych oponach, w porównaniu do sytuacji, kiedy oba byłyby na slickach.

    • W suoerbikach chyba niewiele odstepst od serii jest dozwolonych, znaczy napewno są mocniejsze ale myślę że nie jest to przepaść, główna różnica to zapewne opony i elektronika z mniejszych pewnie wydech a co więcej to w sumie nie wiem, co do Moto GP to już wiadomo że inny świat, inna waga, inne osiągi, sporo większą moc, wkoncu to prototypy stworzone do jazdy po torze

      • Wiem, że Moto GP to prototypy, ale mają inne ograniczenia niż maszyny drogowe, które mogą mieć większe silniki. Teoretycznie mogą być lżejsze, ale wtedy kosztowałaby dwa majątki szlacheckie, więc nie są. Wiadomo, że będą gorzej skręcać, ale moc mogłaby to równoważy.
        Czy byłaby szansa na nawiązanie walki z Moto 2?

  3. Powinni dać MM dziką kartę w jakimś wyścigu. Zobaczymy ile ten motor byłby wart tak naprawdę.

Dodaj komentarz

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
165 zapytań w 1,271 sek