Home / MotoGP / GP Hiszpanii: Marquez wygrywa FP2

GP Hiszpanii: Marquez wygrywa FP2

Marc Marquez

Marc Marquez

Drugi trening wolny, który odbył się na torze Jerez de la Frontera, pozwolił hiszpańskiemu liderowi klasyfikacji generalnej Mistrzostw Świata powrócić na fotel lidera. Marc Marquez zdołał uzyskać najlepszy czas drugiej sesji, choć nie poprawił porannego rezultatu uzyskanego przez jego rodaka – Aleixa Espargaro. #41 uzyskał drugi rezultat, a prowizoryczny pierwszy rząd uzupełnił Andrea Dovizioso.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki 2 wolnego treningu MotoGP:

1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 39.757s
2. Aleix Espargaro ESP NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 39.973s
3. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 40.028s
4. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 40.125s
5. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 40.133s
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 40.491s
7. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 40.616s
8. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 40.672s
9. Andrea Iannone ITA Pramac Racing (Desmosedici) 1m 40.742s
10. Nicky Hayden USA Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 40.788s
11. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1)* 1m 40.918s
12. Michele Pirro ITA Ducati Team (Desmosedici) 1m 40.930s
13. Yonny Hernandez COL Pramac Racing (Desmosedici) 1m 41.092s
14. Hiroshi Aoyama JPN Drive M7 Aspar (RCV1000R) 1m 41.188s
15. Cal Crutchlow GBR Ducati Team (Desmosedici) 1m 41.353s
16. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 41.360s
17. Scott Redding GBR Go&Fun Honda Gresini (RCV1000R)* 1m 41.465s
18. Danilo Petrucci ITA IodaRacing Project (ART) 1m 41.589s
19. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Avintia) 1m 41.619s
20. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Forward Yamaha) 1m 41.831s
21. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART) 1m 41.914s
22. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (RCV1000R) 1m 42.934s
23. Mike Di Meglio FRA Avintia Racing (Avintia)* 1m 42.424s
24. Broc Parkes AUS Paul Bird Motorsport (PBM-ART)* 1m 42.171s

niebieski klasa fabryczna – jednostka ECU, oprogramowanie producenta.
Zbiornik paliwa o poj. 20 litrów, pięć zmian silnika w sezonie. Wszystkie jednostki napędowe w ciągu roku muszą być jednakowe (zatrzymany rozwój).

czarny = klasa fabryczna (z ustępstwami) – jednostka ECU, oprogramowanie producenta. Przepisom podlega każdy producent, który w poprzednim sezonie nie wywalczył zwycięstwa na suchym torze (póki co Ducati, w przyszłości także inni producenci). Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.
Redukcja poj. silnika do 22 litrów w przypadku zdobycia a) zwycięstwa na suchym torze, b) dwóch drugich miejsc, c) trzech trzecich pozycji. Trzy zwycięstwa na suchym torze odbierają przywilej używania bardziej miękkiej, tylnej opony.

czerwony = klasa otwarta – standardowy system ECU, wraz z oprogramowaniem.
Zbiornik paliwa o poj. 24 litrów, dwanaście zmian silnika w sezonie. Dozwolony rozwój jednostek napędowych w trakcie roku. Dodatkowo możliwość użycia bardziej miękkiej tylnej opony niż klasa fabryczna.

* – debiutant

AUTOR: migal75

Pasjonat wszystkich sportów motorowych - w szczególności tych na dwóch kołach. Związany z MOTOSP.PL od 2011 roku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
141 zapytań w 1,428 sek