Home / MotoGP / Moto2: Inżynier Rossiego pomoże Reddingowi

Moto2: Inżynier Rossiego pomoże Reddingowi

Kilka dni temu potwierdzono, iż inżynier The Doctora specjalizujący się w zawieszeniu marki Öhlins będzie w 2010 roku pracować także ze Scottem Reddingiem. Dla Brytyjczyka jest to bardzo dobra wiadomość, znacznie zwiększająca szanse na sukces w inauguracKilka dni temu potwierdzono, iż inżynier The Doctora specjalizujący się w zawieszeniu marki Öhlins będzie w 2010 roku pracować także ze Scottem Reddingiem. Dla Brytyjczyka jest to bardzo dobra wiadomość, znacznie zwiększająca szanse na sukces w inauguracyjnym roku klasy Moto2.

Człowiekiem, który będzie musiał pracować w dwóch garażach na zmianę jest Mike Norton – do tej pory technik od zawieszenia w YZR-M1 9-krotnego Mistrza Świata. Widnieje on teraz także w składzie zespołu Marc VDS Racing, w którego barwach ścigać się będzie Scott.

Jest to trzecia ważna osoba, jaka dołączyła do tej ekipy. Znacznie wcześniej managerem zespołu został Michael Bartholemy, były szef fabrycznej ekipy Kawasaki w MotoGP. Ma on bardzo dobre zdanie o Reddingu i uważa, że ten w 2009 roku ze względu na sprzęt nie mógł pokazać swojego pełnego potencjału.

Z kolei szefem załogi pracującej nad motocyklem w Marc VDS Racing jest Kiwi Pete Benson. Był on także nadzorcą ekipy Nicky Haydena, kiedy ten wygrał swój jedyny mistrzowski tytuł w 2006 roku. Wcześniej Benson pracował z zespołem Micka Doohana i Valentino Rossiego, kiedy jeździł on jeszcze w Repsol Hondzie.

W wywiadzie dla MCN, zauważyć można, że Scott jest bardzo zadowolony ze swojej nowej ekipy:
”Zespół jest niewiarygodny i tak bardzo profesjonalny! Naprawdę czerpię ogromną przyjemność z pracy z nimi. Doświadczenie Pete i Mike będzie miało ogromny wpływ na właściwy rozwój maszyny.”

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
144 zapytań w 1,267 sek