Home / MotoGP / MotoGP – testy: Ducati znów najszybsze w środę w Austrii

MotoGP – testy: Ducati znów najszybsze w środę w Austrii

Andrea Iannone

Po raz drugi z rzędu Ducati pokazało swoją siłę na torze Red Bull Ring, podczas testów przed weekendem o GP Austrii. W testach zabrakło jedynie zawodników Repsol Hondy i Tech 3 Yamahy, był za to KTM, który zamknął stawkę. Casey Stoner testował motocykl bez skrzydełek.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki 2. dnia testów MotoGP na torze Red Bull Ring w Austrii:

1. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 1m 23.240s
2. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 1m 23.680s
3. Casey Stoner AUS Ducati Test Rider (Desmosedici GP) 1m 23.865s
4. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 1m 24.091s
5. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 24.169s
6. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 24.194s
7. Maverick Vinales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 24.208s
8. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 24.335s
9. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 24.375s
10. Yonny Hernandez COL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 1m 24.396s*
11. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 24.455s
12. Eugene Laverty IRL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 1m 24.497s
13. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 24.555s
14. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 24.602s*
15. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 24.760s
16. Michele Pirro ITA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 1m 25.139s
17. Mika Kallio FIN KTM MotoGP Factory Racing (RC16) 1m 25.191s
18. Thomas Luthi SWI KTM MotoGP Factory Racing (RC16) 1m 25.705s

Kliknij, aby pominąć reklamy
Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 9

  1. Najgorsze jest to, co powiedział Lorenzo o Ducati. Nie sądziłem, że testy będą traktowanie tak poważnie, ale on dał jasno do zrozumienia: Desmosedici daleko z przodu, potem Honda i Yamaha.

    Ameryki nie odkrył zważywszy na układ RRR, problem w tym, kiedy urwą punkty Marquezowi :)

  2. Czyli Stoner zaliczył glebę na motocyklu bez skrzydełek? Czasy miał świetne więc to zapewne przez miękkie opony jak sam napisał także można być po prostu motocyklem na torze a nie dwupłatowcem:)

  3. Biorąc pod uwagę, że Ducati w tej chwili ma kosmiczną przewagę na RRR, to może w Austrii z dziką kartą pojawi się Stoner, ale to by była heca, jakby ten „emeryt” odniósł pierwsze po sześciu latach zwycięstwo dla Ducati :)

  4. To co na Ducati robi Stoner, który napewno nie jest w szczytowej dyspozycji, pokazuje tylko czego ten motocykl potrzebuje aby pojechać naprawdę szybko. I mimo tego że jest to maszyna dużo łagodniejsza jak kiedyś, to jednak nadal preferuje twardą szkołę jazdy. Więc w normalnych warunkach tylko Stoner lub Marquez mogliby odnosić regularne zwycięstwa na Desmosedici.

    • Ja tez uważam, ze w obecnej stawce tylko Marquez wyciągnąłby z Ducati max. Przyszły sezon będzie bardzo slaby dla Ducati. Prędzej wierze, ze Stoner wróci do stawki niz, ze zatrudnia Marqueza. Chociaż za dwa lata duzo się moze zmienic.

  5. Mówcie co chcecie ale to tylko testy sponsorowane przez Ducati zobaczycie po wyścigu nie będzie ich nawet na pudle! Stoner jedzie na 110% bo nie ma nic do stracenia w razie kontuzji. Potwierdza to gleba a reszta chłopaków nie che spędzić wakacji u doktora i nie chodzi tu o ranczo VR46!
    Stoner do domu!!! ale dla reszty pozdro!!!

    • @drozdi „Stoner jedzie na 110% bo nie ma nic do stracenia w razie kontuzji” – no nie żartuj – czy on o coś walczy? Czy on komuś coś udowadnia? Druga sprawa – testuje moto bez skrzydełek, raczej nie jest to szybsza maszyna.
      Co do wyścigu – jak nie będzie gruzowania to idę o zakład, że przynajmniej jedno Ducati będzie na pudle. Mam nadzieję, że będzie to 04, którego tak chętnie tutaj się skreśla, pisząc o Ianonne. I też myślę, że gdyby chociaż kondycja pozwalała – to Stonka by namieszał. Ale nie chce, więc możemy sobie pogdybać.

      Tak poza tym to rzeczywiście Rossi ma formę w tym roku – i mówię to bez żadnych złośliwości. IMO lepszy jest niż w poprzednim. Ale najbardziej chyba jestem w szoku z postawy Lorenzo – jeżeli to jest wina zmiany dostawcy opon – to słabo widzę jego dostosowanie się do Ducati. Zresztą – 41 chyba cierpi na to samo.

  6. Testy to jak kwalifikacje. Szybkie kółko to nie wyścig. Jedno okrążenie to nie kilkanaście i do tego w walce.Trzeba dbać o opony, czasami wyczekać, nie dać sie ponieść emocjom i pojechać w żwir

    • Dokładnie tak jak mówisz, szczególnie że – jak mówił Dovizioso, który jeździ na Ducati już dobrych parę lat – Desmosedici jest dobre tylko na początku, a w drugiej połowie wyścigu słabnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
177 zapytań w 1,685 sek