Home / MotoGP / Andrea Dovizioso kontynuuje swoją dobrą passę

Andrea Dovizioso kontynuuje swoją dobrą passę

andrea+dovizioso+motogp+ducati

Andrea Dovizioso był w stanie kontynuować swoją passę drugich pozycji startowych podczas Hertz Grand Prix Wielkiej Brytanii, natomiast jego kolega z zespołu i lokalny bohater Cal Crutchlow wystartuje z 15-tego pola.

Ciężka praca Ducati zaczyna dawać efekty. Dovizioso stanął na drugim polu startowym trzeci raz z rzędu.

Zawodnik fabrycznego zespołu Ducati był tuż za Marquezem przez większość weekendu. Miękkie opony okazują się pomocne w chłodniejsze dni tak charakterystyczne dla angielskiego klimatu.

Dovizioso wszedł do Q2 z czasem 2’02.610s.Poprawił swój wynik na  2’01.140s w Q2, ze stratą 0.311s od zdobywcy pole position.

Crutchlow przybył do Silverstone z kontuzją po wypadku w Brnie. Jego trudny sezon trwa nadal, pech nie opuszcza go również podczas domowego wyścigu. Brytyjczyk był zmuszony odpuścić podczas drugiego okrążenia kwalifikacyjnego, podczas którego miał problem z ogumieniem.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Dovizioso wyjaśnił: „To były kolejne dobre kwalifikacje i kolejny udany weekend. Podczas każdej sesji treningowej byliśmy do przodu z ustawieniami, potrafiliśmy opanować średniotwardą oponę, której użyjemy podczas wyścigu. Myślę, że jesteśmy bliżej  do najszybszego kierowcy w ten weekend i musimy czekać na pogodę. Start z pierwszego rzędu jest zawsze ważny, więc możemy próbować walczyć z najlepszymi.

„Trudno jest jechać równo w wyścigu, zwłaszcza jeżeli chodzi w związku z degradacją opony. Naprawdę trzeba pracować i wkładać w to mnóstwo energii, żeby pozostać z przodu. Zespół zrobił świetną robotę, ale wiemy, że podczas wyścigu będzie bardzo ciężko. Jesteśmy w lepszej sytuacji i zbliżamy się do czołówki” dodał.

Crutchlow powiedział: „Dzisiaj był bardzo rozczarowujący dzień, i zakwalifikowanie się tak daleko od czołówki nie jest dobrym wynikiem. Miałem problemy z  tylną oponą w sesji kwalifikacyjnej. Musimy spróbować poprawić ustawienia podczas rozgrzewki, ponieważ mój motocykl wciąż ma dużo wibracji i nie za dobrą przyczepność opon. Mam nadzieję, że uda nam się znaleźć rozwiązanie, który pozwoli mi uzyskanie dobrego rezultatu podczas wyścigu.”

Autor: Aleksander Lemański

AUTOR: Thom@s

Założyciel MotoGP.pl - Redaktor Naczelny portalu. Od ponad 10 lat związany ze sportami motorowymi na dwóch i czterech kółkach. Prywatnie zafascynowany motocyklami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
143 zapytań w 1,313 sek