Home / MotoGP / Oakley oficjalnym sponsorem Grand Prix Włoch

Oakley oficjalnym sponsorem Grand Prix Włoch

Wywodząca się z Kalifornii, firma Oakley, produkująca sprzęt sportowy została oficjalnym sponsorem Grand Prix Włoch na słynnym torze Mugello w sezonie 2017 i 2018, zastępując włoskiego giganta telekomunikacji – TIM. W skład Oakley wchodzi spółka zależna pod nazwą Luxottica, mająca swoją siedzibę w Mediolanie, która z kolei jest największą na świecie firmą zajmującą się dystrybucją okularów przeciwsłonecznych. Firma ta od wielu lat towarzyszy serialowi MotoGP.

Nic dziwnego, że padło akurat na Mugello, tor położony zaledwie kilka godzin od rodzinnego miasta Rossiego. Oakley od kilku sezonów współpracuje z Valentino Rossim, między innymi tworząc specjalną kolekcję okularów sygnowaną nazwiskiem Rossiego. A od nowego sezonu to właśnie Oakley będzie kluczowym sponsorem zespołu Sky VR46 w kategorii Moto2 i Moto3, a logo marki będzie widniało na owiewkach motocykli.

W poprzednich latach, na torach cyklu MotoGP mogliśmy oglądać kilku zawodników zaopatrywanych w sprzęt właśnie tej marki, min. Casey Stoner, Andrea Dovizioso, Marc Marquez, Nicky Hayden, Ben Spies, Jorge Lorenzo, Loris Capirossi, czy rzecz jasna, wyżej wspomniany Valentino Rossi.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Oakley postanowiło pójść o krok naprzód, aby zwiększyć swoją rolę w serialu MotoGP, co jak mówi Wiceprezydent Oakley ds. Marketingu, Cuan Petersen było naturalnym postępem.

„Marka Oakley jest głęboko zakorzeniona w MotoGP i to partnerstwo z Gran Premio d’Italia jest bardzo ekscytujące. Pomoże nam to rozszerzyć naszą obecność i kontynuować nasze zaangażowanie w sporcie. Ta współpraca pozwoli Oakley stać się wiodącą marką w cyklu MotoGP, w produkcji, innowacji i nowych technologii z myślą o sportowcach i fanach na całym świecie.”

Jego odczucia naturalnie zostały podzielone z Dyrektorem Zarządzającym Dorna Sports, Pau Serrecanta.

„To dla nas zaszczyt, że możemy zobaczyć nazwę Oakley jako sponsora tytularnego dla GP Włoch na torze Mugello, po wielu latach współpracy. Aby dodatkowo ugruntować długotrwałe stosunki między MotoGP, a Oakley to fantastyczna wiadomość dla obu stron, a także tysięcy fanów, którzy wypełniają trybuny każdego roku na jednym z najpiękniejszych torów w kalendarzu.”

Kliknij, aby pominąć reklamy

źródło: motogp.com

AUTOR: Dominik Zajączkowski

Miłośnik motorsportu. Zaczynając od czterech kółek i kartingu, zatrzymując się na pasji do wyścigów motocyklowych. Pomimo 24-lat na karku, serię MotoGP śledzę od początku XXI wieku. Na portalu MOTOGP.PL redaguję od roku 2015.

komentarze 2

  1. wow…alleee jazdaaaaaaaa :-))

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
160 zapytań w 2,466 sek