Honda sprawiła Daniemu Pedrosie piękny prezent na zakończenie wieloletniej współpracy – Hiszpan otrzymał na własność dwa motocykle: RC212V z MotoGP z 2007 roku, oraz dwususowy RS250 z pośredniej klasy mistrzostw świata. Na tym drugim został mistrzem świata 250ccm.
Pedrosa na corocznej imprezie Hondy na jej torze Motegi mógł ponownie wyjechać na tor na RS250. Przypomnijmy, że za rok #26 będzie zawodnikiem testowym KTM. Jeszcze w grudniu ma wyjechać na pierwsze testy – wcześniej Honda nie wydała zezwolenia na udział w testach w Walencji i Jerez.
Fot. facebook.com/DaniPedrosaOfficial
Mi, ten motocykl po lewej, wygląda bardziej na RC211V z 2006;)
Masz racje Albo sobie fote zrobili przy starszej wersji maszyny albo błąd w opisie
Jesteście pewni, fidell33 i ja? To malowanie bardziej przypomina mi właśnie RC212V z 2007 (ciut mniejsze logo Repsola) :D
No jak się dokładnie przyjrzałem zadupkowi i wlotom powietrza, to skłaniam się do zmiany zdania, że to RC212V z 2007, tak jak piszesz. Wcześniej w artykule była mowa o o RC213V, a to mi się nie zgadzało:)
Nie chodzi tak o malowanie jak o kształt np.błotnika czy owiewki
boczne bo bokach chłodnicy
Czasza z owiewką(puig)jest też inna Róznice są niewielkie i trzeba naprawde wytężyć wzrok żeby zobaczyć różnice
A tak ogólnie to fajny gest od Hondy że zrobili impreze w sumie dla niego Dani podobno niemal sie rozpłakał ze wzruszenia
Poważnie? Honda co roku organizuje taką imprezę… Nie było Marqueza, to cała uwaga skupiła się na Danim. Bardzo się cieszę, że tak wyszło bo jestem fanem Pedrosy, ale Honda to marka o „lodowatym” sercu i osobiście straciłem do nich zaufanie. Wystarczy poczytać jak potraktowali zespół Ten Kate z WSBK…
Oj będzie go brakowało w stawce. Świetny gość.
Oj, jeszcze jak… Dla mnie to nie będzie to samo MotoGP. Już nie te emocje :)
A mi nie będzie. W ostatnich sezonach był bezbarwny i marnował potencjał motocykla. Crutchlow miał więcej punktów.
Tak ,co roku organizują taką impreze i nie zauważyłem żeby organizatorzy szczególnie skupiali uwagę na jednym z nich (lata poprzednie)
Nie do końca wiadomo jakie tam ruchy zespołowe były z Ten Kate a Hondą Nie do końca opieram sie i wierze doniesieniom medialnym Musiałbym widzieć jakieś wypowiedzi konferencje jednej i drugiej strony co i jak było naprawde Faktem jest natomiast to żę jak nie było efektów to po co ich wspierać ? Zobaczymy co bedzie sie działo w sezonie Zaufanie nie ma nic do 'lodowatego serca’ Taką Japońce mają polityke od lat i dlatego są najbardziej utytuowani
Pewnie masz rację. Kiedyś byłem fanem Hondy zanim kupiłem swój pierwszy motocykl, jednak nadal miałem do nich szacunek. Od niedawna zacząłem się również interesować samochodami i od kiedy dowiedziałem się jak traktują klientów nowo nabytych aut (model Civic i słynna padająca skrzynia biegów) to zmieniłem zdanie o tej marce. Co prawda motocykle robią nadal udane, ale chodzi mi o podejście do klienta. Zauważyłem, że tą politykę prowadzą również na innych szczeblach swojej działalności i m.in. jedną z nich jest MotoGP i stosunek jaki mają do swoich zawodników. Nie ma wątpliwości, że to wychodzi im na dobre, ale czysto po ludzku mi się to nie podoba :) Nie mówię, że robią tak tylko oni bo pozostali producenci też nie są „święci”, ale moim zdaniem w Hondzie to jest najbardziej widoczne – takie jest tylko i wyłącznie moje zdanie, każdy ma inne poglądy i inaczej to odbiera…
P.S. Wystarczy przypomnieć sobie prezentacje zespołów na początku ostatnich kilku lat. Każda marka prezentowała dwa motocykle, Honda pokazywała tylko ten z numerem „93”, a biedny Dani bez swojego motocykla stał obok jak „kołek”… Jak to słabo wyglądało. Szkoda gadać.
Odszedl Pedrosa, odejdzie Rossi i w MotoGP skonczy sie pewna era. Czy bedzie lepiej czy gorzej – czas pokaze. Ale tych dwoch dzentelmenow to kawal historii tego sportu.
A Rossiemu guma skacze.