Home / MotoGP / Suzuki w końcu ma system szybkiego startu

Suzuki w końcu ma system szybkiego startu

Ekipa Suzuki dołączyła do pięciu innych producentów MotoGP, korzystających z tzw. systemu szybkiego startu (ang. holeshot device) – który to powstał aby utwardzić zawieszenie motocykla na moment ruszania z pól startowych.

Po tym, jak Ducati wprowadziło go jako pierwsze, w ślad poszli inni producenci, którzy obecnie używają go również w czasie samego ścigania, w zależności od potrzeb. Zasadność stosowania systemu może zmieniać się z toru na tor.

Kliknij, aby pominąć reklamy

Zespół Suzuki, który broni tytułu wywalczonego przez Joana Mira, został w kwestii rozwoju maszyny w tyle za konkurencją, więc zawodnicy z niecierpliwością czekali na poprawki GSX-RR.

System szybkiego startu został potwierdzony przez szefa technicznego zespołu, Kena Kawauchiego w wywiadzie dla Team Suzuki Racing Magazine.

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 4

  1. Nareszcie. Rins twierdził, że Suzuki traci po kilka dziesiątych sekundy na każdym okrążeniu bez tego rozwiązania, więc zobaczymy jak to wpłynie na ich wyniki.

    • Suzuki na niektórych torach zachowuje się jak taczka, więc w jakimś stopniu to na pewno pomoże, zwłaszcza przy Mirowych kwalifikacjach. Ale za wolno panowie, o wiele za wolno

  2. No i pięknie, to teraz czekam na powtórkę M1R

  3. Jeżeli dobrze zrozumiałem, to w FP3 komentatorzy powiedzieli, że to nie jest system startowy, a TYLKO system opuszczania tylnego zawieszenia na wyjściu z zakrętów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
156 zapytań w 1,633 sek