Home / MotoGP / GP Argentyny: Upadek Marqueza nie przeszkodził w zdobyciu Pole Position

GP Argentyny: Upadek Marqueza nie przeszkodził w zdobyciu Pole Position

marquez

Marc Marquez, mimo upadku, wygrał kwalifikacje przed GP Argentyny i do niedzielnego wyścigu wystartuje z pierwszego pola. Obok zawodnika Repsol Hondy swoje motocykle ustawią Valentino Rossi i Jorge Lorenzo z Yamahy.

Drugi rząd należy do Daniego Pedrosy oraz duetu Ducati. Więcej już za chwilę…

Kliknij, aby pominąć reklamy

Wyniki kwalifikacji MotoGP przed GP Argentyny na torze Termas de Rio Hondo:
1.
Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 39.411s [Lap 2/7] 315km/h (Top Speed)

2. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 39.786s +0.375s [8/8] 317km/h
3. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 39.944s +0.533s [8/8] 318km/h
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 40.011s +0.600s [7/8] 317km/h
5. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 1m 40.198s +0.787s [7/8] 323km/h
6. Andrea Iannone ITA Ducati Team (Desmosedici GP) 1m 40.272s +0.861s [8/8] 325km/h
7. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.375s +0.964s [7/7] 318km/h
8. Hector Barbera ESP Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 1m 40.524s +1.113s [6/8] 317km/h
9. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 40.528s +1.117s [4/6] 314km/h
10. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 40.654s +1.243s [3/8] 316km/h
11. Aleix Espargaro ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 40.708s +1.297s [7/7] 313km/h
12. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 40.893s +1.482s [3/5] 315km/h
13. Loris Baz FRA Avintia Racing (Desmosedici GP14.2) 1m 40.744s 315km/h
14. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 40.750s 321km/h
15. Jack Miller AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V) 1m 40.881s 317km/h
16. Stefan Bradl GER Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 40.897s 314km/h
17. Eugene Laverty IRL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 1m 40.990s 322km/h
18. Michele Pirro ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 41.116s 320km/h
19. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 41.157s 315km/h
20. Alvaro Bautista ESP Factory Aprilia Gresini (RS-GP) 1m 41.611s 313km/h
21. Yonny Hernandez COL Aspar MotoGP Team (Desmosedici GP14.2) 1m 41.692s 318km/h
Kliknij, aby pominąć reklamy
Źródło: crash.net

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 22

  1. ach ten nasz kochany Walduś jutro utrze nosa tym burakom z Hiszpani.Oj Walduś ty nawet nie wiesz jak My Cie kochamy… ;-)

    • ze co zrobi?? prosze cie marquez odjedzie i tyle go zobaczy twoj waldemar,jak ma byc jakas walka to miedzy vale a lorenzo, bo reszta moze troche zostac w tyle,chyba ze dukaty sie obudzą.

  2. Szykuje się dobry wyścig panie i panowie:)

  3. Pierwsze kółko chyba wyszło Marquezowi, bo był zadowlony, nie wiem, czy urwałby jeszcze z 0.3, gdyby nie nurkował w piasku, raczej nie.

    Rossi całkiem blisko, tyle że po tylu upadkach ciężko przewidzieć, co się tam stanie, ogólnie nie lubię Michelinowców.

    Czyli jak, możemy już okrzyknąć GP16 piece of szit bajk?

    • Ja tam lubię Michelin, bo mają fajniejsze czapeczki :D i przede wszystkim wnoszą świezość do MotoGP, wraz z nową elektroniką – nie zobaczymy już mocnych hamowań w złożeniu, trzeba będzie się nauczyć nowej, odpowiedniej techniki hamowania… bo z tego, co zauważyłem, to w Katarze Lorenzo hamował później niż Rossi czy Dovi (a nie wiem, jak z Marquezem i Iannone).
      I co do GP16: liczę, że Dovi może jutro pojechać niezły wyścig, swoją drogą w Katarze też startowal z 2 rzędu… no a jak Maniakowi nie zacznie odpierdzielać, jak 2 tygodnie temu, to też może pojechać niezły wyścig :D
      za to chyba powoli takie zdanie można mieć o Aprilii i nawet nie uratuje tego ta 16 lokata Bradla w kwalifikacjach :/

  4. To ja od siebie dorzucę małą ciekawostkę, na którą być może nie wszyscy zwrócili uwagę. Nie przyjrzałem się jak to wyglądało wczoraj. Ale dziś w FP4 i QP Lorenzo jeździł ze skrzydełkami a Rossi bez. I podobnie w Repsolu, Marqez ze skrzydełkami, a Pedrosa bez.

  5. Jutro faktycznie wyścig może być i ciekawy i zaskakujący. Sporo w treningach było wywrotek.
    Szkoda, że Ducati zaczyna wyglądać jak w zeszłym roku.
    Marquez niesamowicie zamiata tym moto w zakrętach.

  6. Ducati jest groźne tylko w Katarze bo tam najwięcej testów. Vinales też przereklamowany. Yamaha strzeli sobie w stopę zatrudniając go, już lepiej kogoś innego znaleźc jak Lorek nie przedłuży.

  7. a gdzie słodkie pierdy duchu11???
    no rozjechały się dziewiąteczki na łuku i lipa….a tak bardzo chciał i przeforsował.
    może i technicznie zawodnik dobry tylko głowa szybko się przegrzewa zwłaszcza w sytuacji kryzysowej…a takie mieliśmy podczas Q. I nie powiem bardzo ciekawe te Q od dwóch sezonów.
    Fajnie się robi jak pod przerwanych pozostaje 4 minuty….

    • Jak się nie wywrócisz to się nie nauczysz…. Wszyscy tacy mądrzy ale nie wiem czy ktokolwiek jeździł motocyklem po torze i jeszcze z czasem… Jeśli upadniesz to choćbyś wyczyścił najmocniej umysł jak tylko można nie da się wymazać urazu przez tą chwilę… Jak by nie patrzeć ciężko w Qualu jechać na 100% mając do dyspozycji 1 moto…

    • nie wiem co jest fajnego w jeżdżeniu na oponach, których zdaje sie nikt nie ogarnia…..
      Jeszcze na jutro zabroniona inna mieszanka niż twarda….
      ironiczne uśmiechy z wywrotek zawodników, którzy ryzykując życie żeby taki pajac mógł się nabijac na forum przekonują mnie, że w tym kraju już normalnie raczej nie będzie e:(

      • Jezeli nie chca ryzykowac za kilkaset tysiecy albo kilka milionow euro, zawsze moga odejsc jak Stoner.

      • mnie upadki nie rajcują
        pajacem możesz nazwać siebie
        jeżeli nie rozumiesz co się pisze to ci wytłumaczę, że ironia w mojej wypowiedzi dotyczyła wielkich fanów panów o ambicjach mistrza, którzy do końca nie kmają, że techniczna jazda i szybkość to nie wszystko – jest jeszcze zdrowy rozsądek
        sukces daje znalezienie optimum a nie ekstremum

    • Nygga : widzę że Ty też bardzo chcesz …. no i glebisz w IQ.
      Jutro okaże się czy MM wyciągnął wnioski z zeszłego sezonu – wolniej ale dalej. Około 11 ma przestać padać niewielki deszcz w rejonie toru – gdy do tego dodamy twarde opony w MotoGP, brak nagumowanego toru i wymieszany kurz z wodą w moto3 i 2 ………rzeźnia?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
184 zapytań w 1,906 sek