Zespół Tech3 KTM będzie mieć zastępstwo za operowanego niedawno Miguela Oliveirę – będzie to przyszłoroczny zawodnik tej ekipy – Iker Lecuona. Dla Hiszpana będzie to debiut w MotoGP.
19-letni Lecuona zajmuje 11. pozycję w kategorii Moto2. Ma na koncie jedno podium. Startuje w barwach ekipy American Racing Team, oczywiście na motocyklu KTM. W GP Walencji zastąpi go jeżdżący na co dzień w MotoAmerica Sean Dylan Kelly.
Agent Ikera to prawdziwy majster w układaniu ekip pod siebie. Debiut w Moto GP mając 19 lat…
Kasa ;)
Nie wiem na ile to jego menago, ewentualne pieniądze, których raczej duo KTM/Red Bull nie potrzebuje, czy kwestia, że KTM „napalił” się na kolesia, bo zauważyli że jeździ podobnie do Pola i jego styl jazdy ma im dać takie efekty jakie przyniosło sprowadzenie Fabio do Yamahy.
Fidel ten ZXRR z 2003 roku aż tak Ci się podobał czy może fanem Alexa Hoffmana? :)
@fidell33 a Fabio też jeździł podobnie do kogoś z wcześniejszych kierowców Yamahy według Ciebie? To ciekawe co napisałeś ale według mnie właśnie brakuje takich logicznych argumentów przy zatrudnianiu niektórych zawodników przez zespoły. Dobrze byłoby, żeby ta tendencja się odwróciła
Fabio był zatrudniony jako talent, a już gdy wsiadł na motocykl to się okazało, że jego styl jazdy pasuje do Yamahy. Lecuona jeździ agresywnie, więc może się wydawać, że będzie pasował do KTMa.
@Rolas
To jest Akira Yanagawa w 2002, na pierwszej wersji tego motocykla z tym fajnym dużym zadupkiem.
http://www.motorcycledaily.com/2002/10/05october02welcome/
Byłem zakochany w wyglądzie tego motocykla i do dziś uważam go za najładniejszą maszynę w historii;)
No i bardzo lubiłem Akirę Yanagawe;)
@ivar
No tak, Fabio ma podobny, łagodny styl jak Jorge, Zarco czy Rins.
Tu jest całkiem dobrze opisana jego sylwetka:
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/just-how-fab-fabio
A tu, w dłuższym podsumowaniu, jest kilka zdań o Lecuonie i jego stylu jazdy i predyspozycjach:
https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/munandar-s-death-overshadows-motogp-malaysian-grand-prix
aaa faktycznie, Yanagawa, Hoffman miał podobny kask :) Rzeczywiście ten zadupek w specyfikacji 2002 ogromny ale mi się akurat nie podoba choć ogólnie też uważam że to jedna z piękniejszych maszyn, bardzo im kibicowalem wtedy, w szczególności Mccoy’owi. ZX636 z 2003-2004 była nawet podobna do niej. Szkoda że wyniki mieli tak fatalne, że na kolejny sezon musieli zbudować całkowicie inny motocykl. Jestem w stanie się założyć że gdyby Rea wystartował na tej ZX10RR w wyścigu Motogp to miałby lepszy wynik niż oni w 2003 :)
Daj spokój. Sezon 2003 w ich wykonaniu to była jakaś masakra. Prawie zawsze dwa ostanie miejsca i aż żal było patrzeć na Mccoya i Pitta bo nie byli w stanie nic więcej z tego motocykla wycisnąć.
Chyba nigdy szumne zapowiedzi producenta, tak bardzo nie minęły się ze stanem faktycznym, jak przypadku tamtego Kawasaki;)
Ale i tak mam do niego sentyment.
Brakuje kawasaki w Gp szkoda ze nie chcą wrócić. Zawsze to jedna fabryka więcej