Home / MotoGP / Iker Lecuona zadebiutuje w MotoGP już w GP Walencji!

Iker Lecuona zadebiutuje w MotoGP już w GP Walencji!

Zespół Tech3 KTM będzie mieć zastępstwo za operowanego niedawno Miguela Oliveirę – będzie to przyszłoroczny zawodnik tej ekipy – Iker Lecuona. Dla Hiszpana będzie to debiut w MotoGP.

Kliknij, aby pominąć reklamy

19-letni Lecuona zajmuje 11. pozycję w kategorii Moto2. Ma na koncie jedno podium. Startuje w barwach ekipy American Racing Team, oczywiście na motocyklu KTM. W GP Walencji zastąpi go jeżdżący na co dzień w MotoAmerica Sean Dylan Kelly.

Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarzy 10

  1. Agent Ikera to prawdziwy majster w układaniu ekip pod siebie. Debiut w Moto GP mając 19 lat…

    • Nie wiem na ile to jego menago, ewentualne pieniądze, których raczej duo KTM/Red Bull nie potrzebuje, czy kwestia, że KTM „napalił” się na kolesia, bo zauważyli że jeździ podobnie do Pola i jego styl jazdy ma im dać takie efekty jakie przyniosło sprowadzenie Fabio do Yamahy.

      • Fidel ten ZXRR z 2003 roku aż tak Ci się podobał czy może fanem Alexa Hoffmana? :)

      • @fidell33 a Fabio też jeździł podobnie do kogoś z wcześniejszych kierowców Yamahy według Ciebie? To ciekawe co napisałeś ale według mnie właśnie brakuje takich logicznych argumentów przy zatrudnianiu niektórych zawodników przez zespoły. Dobrze byłoby, żeby ta tendencja się odwróciła

        • Fabio był zatrudniony jako talent, a już gdy wsiadł na motocykl to się okazało, że jego styl jazdy pasuje do Yamahy. Lecuona jeździ agresywnie, więc może się wydawać, że będzie pasował do KTMa.

  2. @Rolas
    To jest Akira Yanagawa w 2002, na pierwszej wersji tego motocykla z tym fajnym dużym zadupkiem.
    http://www.motorcycledaily.com/2002/10/05october02welcome/
    Byłem zakochany w wyglądzie tego motocykla i do dziś uważam go za najładniejszą maszynę w historii;)
    No i bardzo lubiłem Akirę Yanagawe;)

    @ivar
    No tak, Fabio ma podobny, łagodny styl jak Jorge, Zarco czy Rins.
    Tu jest całkiem dobrze opisana jego sylwetka:
    https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/just-how-fab-fabio

    A tu, w dłuższym podsumowaniu, jest kilka zdań o Lecuonie i jego stylu jazdy i predyspozycjach:
    https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/munandar-s-death-overshadows-motogp-malaysian-grand-prix

    • aaa faktycznie, Yanagawa, Hoffman miał podobny kask :) Rzeczywiście ten zadupek w specyfikacji 2002 ogromny ale mi się akurat nie podoba choć ogólnie też uważam że to jedna z piękniejszych maszyn, bardzo im kibicowalem wtedy, w szczególności Mccoy’owi. ZX636 z 2003-2004 była nawet podobna do niej. Szkoda że wyniki mieli tak fatalne, że na kolejny sezon musieli zbudować całkowicie inny motocykl. Jestem w stanie się założyć że gdyby Rea wystartował na tej ZX10RR w wyścigu Motogp to miałby lepszy wynik niż oni w 2003 :)

      • Daj spokój. Sezon 2003 w ich wykonaniu to była jakaś masakra. Prawie zawsze dwa ostanie miejsca i aż żal było patrzeć na Mccoya i Pitta bo nie byli w stanie nic więcej z tego motocykla wycisnąć.
        Chyba nigdy szumne zapowiedzi producenta, tak bardzo nie minęły się ze stanem faktycznym, jak przypadku tamtego Kawasaki;)
        Ale i tak mam do niego sentyment.

  3. Brakuje kawasaki w Gp szkoda ze nie chcą wrócić. Zawsze to jedna fabryka więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
167 zapytań w 1,471 sek