Home / WSBK / Nowe wyzwanie – nowe malowanie

Nowe wyzwanie – nowe malowanie

Szósta runda mistrzostw świata Superbike odbędzie się po raz pierwszy na torze Miller Motorsports Park w pobliżu Salt Lake City w stanie Utah. Powrót do Stanów Zjednoczonych będzie dodatkowo okraszony przez zespół Alstare Suzuki nowym, wyjątkowym malowaniemSzósta runda mistrzostw świata Superbike odbędzie się po raz pierwszy na torze Miller Motorsports Park w pobliżu Salt Lake City w stanie Utah. Powrót do Stanów Zjednoczonych będzie dodatkowo okraszony przez zespół Alstare Suzuki nowym, wyjątkowym malowaniem przygotowanym specjalnie na tą rundę. Ten nowoczesny tor będzie gościł podczas tego weekendu zawodników zarówno mistrzostw świata jak i amerykańskiej serii Superbike. Za ocean tym razem nie wybiera się kategoria World Supersport.

Wiele osób za pewne zaciera ręce mając na myśli porównanie jak na tle światowej czołówki wypadną starzy wyjadacze z serii AMA. Niestety pomimo, że obie kategorie będą jednocześnie na torze, będą wykorzystywać inne konfiguracje toru. Miejscowi dostaną do dyspozycji pełna nitkę toru o długości ponad 4,5 mili, przyjezdni znów poruszać się będą po zewnętrznej konfiguracji o długości około 3,1 mili. Nie ma więc mowy o możliwości konfrontacji czasów okrążeń obu kategorii. Pozostanie tylko porównywanie prędkości maksymalnych na końcu prostej, która jest wspólna dla obu kategorii.

Swoimi wrażeniami przed zbliżającą się rundą podzielili się kierowcy zespołu Alstare Suzuki. ”Wszyscy udajemy się gdzieś, gdzie nikt wcześniej nie był i nie mamy o tym(torze) żadnej wiedzy,” rozpoczął Fonsi Nieto. ”Wydaje mi się więc, że dużo będzie zależeć od tego jak szybko dana osoba nauczy się toru i dzięki temu dobrze ustawi motocykl. To taka sama sytuacja dla wszystkich i będzie to bardzo inne doświadczenie od tego w Europie. Chce się spisać o wiele lepiej niż na Monzy, więc mam nadzieję, że uda się skończyć oba wyścigi na Miller — oby na podium,” zakończył Hiszpan.

Drugi kierowca tego Belgijskiego zespołu Yukio Kagayama mógł zaliczyć świetną ostatnią rundę na torze Monza, jednak upadek w drugim wyścigu zaprzepaścił wszystko. Nowy tor to nowe wyzwanie dla niezniszczalnego Japończyka. ”Nowy tor, nowe doświadczenie, jestem szczęśliwy ponieważ nikt nie będzie miał przewagi nade mną. Zazwyczaj uczę się torów całkiem szybko, więc mam nadzieję, że z Miller będzie podobnie. Oczywiście Suzuki USA jest bardzo mocne i mają sporo informacji na temat Miller, jednak tym razem nie mogą nam pomóc, ponieważ będziemy się ścigać na innej konfiguracji! Mój sezon to jak na razie wzloty i upadki, ale udaję się na Miller zdeterminowany by walczyć o czołowe pozycje w obu wyścigach.”

Trzecim lecz raczej nie ostatnim kierowcą zespołu Alstare jest Max Neukirchner. Wschodząca gwiazda kategorii Superbike. Niemiec ostatnio przedłużył kontrakt z zespołem Francisa Batty aż do sezonu 2010. Świetna runda we Włoszech rozbudziła apetyty sympatycznego Maxa na kolejne dobre rezultaty. ”Naprawdę czekam na Miller, ponieważ nikt nie będzie miał tam przewagi doświadczenia, będzie to także niezwykłe doświadczenie. Szybko uczę się torów, więc czekam na wyścigi na Miller. Układ toru którego będziemy używać nie wygląda zbyt ciężko, jednak najpierw chcę wykonać kilka okrążeń zanim powiem na ten temat coś więcej. Po moim pierwszym zwycięstwie, mam apetyt na więcej. Przed rozpoczęciem sezonu czułem, że będę w stanie zwyciężyć, teraz kiedy to osiągnąłem mam ochotę na wiele więcej,” zakończył Niemiec.

Nowe Malowanie na rundę w USA!

Fani na całym świecie będą nieco zaskoczeni kiedy zobaczą podczas tej najbliższej rundy nowe malowanie na motocyklach zespołu Alstare Suzuki. Wzór przygotowany specjalnie na ten jeden weekend będzie promował firmę Globasol. Motocykle wszystkich trzech kierowców będą posiadać owiewki z logiem właśnie tego producenta.

Globasol to firma zaangażowana w rozwój i implementację wszystkich rodzajów energii odnawialnej, takiej jak fotowoltaiczne przetwarzanie energii, biomasy czy biopaliwa. Ostatnio zaprezentowała w Republice Dominikany projekt fabryki zdolnej do wytwarzania 60000 ton biodiesla rocznie. Firma jest częścią grupy Globalia, do której należy również operator Pepephone, główny sponsor zespołu Alstare w tym sezonie.

AUTOR: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
140 zapytań w 1,202 sek