Jeszcze przed Świętami Bożego Narodzenia światło dzienne ujrzał trailer gry TT Isle of Man. Fanom wyścigów nie trzeba tłumaczyć, jakie rozgrywki znajdziemy w tym tytule.
Znamy również termin pojawienia się gry na rynku. W tytuł, tworzony przez studio Kylotonn, będzie można zagrać w marcu 2018 roku.
Zagrać z pewnością zagram, ale patrząc po ich pierwszych wersjach WRC, to nie spodziewam się dobrego tytułu, obym się mylił.
A kto tą grę wydaje? Bo w dzisiejszych czasach to całkiem ważna sprawa:)
BigBen Interactive, którzy wydali też te WRC od Kylotonnu. Widząc ich pierwsze WRC, które raczej zostało zbesztane z błotem i okazało się słabsze niż już przeciętne WRC… wydawane przez Milestone (tak, to od MotoGP), nie sądzę, żebyśmy byli jakoś pozytywnie zaskoczeni :D
Ten trailer też szału nie robi:) Ten głos lektorki mi trochę nie pasuje.
Zobaczymy co z tego będzie.
O ile znowu nie przełożą premiery, bo chyba wstępnie mieli wydać w 2017 :D
To i tak dobrze, że taka gra powstaje:)
To racja, bo w porównaniu z ilością gier samochodowych ta liczba jest naprawdę mała, a jeśli są jakieś poboczne gry motocyklowe, to zazwyczaj w pełni zręcznościówki :/
Brakuje takich motocyklowych odpowiedników dla rFactora czy Project CARS :)
@polerst przymierzam się do zrecenzowania Ride 2. Nie jest to co prawda symulator, ale trochę tych motocyklowych tytułów powychodziło :)
Jak na warunki gier motocyklowych, to nie jest i tak źle :D Ride2 już trochę czasu ma, nie lepiej poczekać może na MotoGP18?
Ja już Ci mogę zrecenzować MotoGp18, bo w co w tej grze się zmienia od jakiegoś MotoGp15?:D Update grafiki i dźwięku.
Ride 2 to bardziej motocyklowy odpowiednik Gran Turismo. Ale fakt, że ze wszystkich ścigałek od Milestone wypada najlepiej.
MXGP3 było już na nowym silniku, więc nadzieja jest, że będzie i MotoGP18, choć furory to raczej nie zrobiła trzecia część MX :D
Mnie, to najbardziej boli w tej serii, żenujący poziom customizacji zawodnika.
Czcionka numerów startowych to jakiś żart. Czy fakt że jeśli ktoś w MotoGP miał nr 4, to ty nie mogłeś wybrać tego nr w Moto3. Nawet w VR VG gdzie niby wszystkie licencje na Dainese i AGV, za żadne skarby nie byłeś w stanie zbliżyć się do wyglądu kierowców ze szółki Rossiego.
Ja jestem osobą która wychowała się na RPGach, więc takie podejście mnie odpycha.
Nie powiem, że mnie też to trochę zniechęca, gdy w Ride mogliśmy całkowicie dowolnie ustawić sobie styl jazdy zawodnika, a w MotoGP już tylko wybrać jeden z paru.
Grę mieli wydać w październiku 2017 i przełożyli premierę wiec chyba dokonają poprawek i bedzie rewelacyjna gra. Mam nadzieje.