Home / MotoGP / Testy, Brno: Lorenzo przed Rossim, debiut Alexa Lowesa

Testy, Brno: Lorenzo przed Rossim, debiut Alexa Lowesa

Alex Lowes

Jorge Lorenzo dzień po nieudanym GP Czech był najszybszy na testach. Poniedziałek rozpoczął się od problemów z olejem, rozlanym na torze, przez co większość zawodników musiało długo czekać na pierwszy wyjazd na tor.

Zawodnicy Yamahy, którzy zdominowali testy, sprawdzali różne ramy. Jorge Lorenzo wolał pozostać przy starej konstrukcji, za to Valentino Rossi wyraża chęć korzystania z nowej ramy.

Pierwszy raz na motocyklu MotoGP jeździł Alex Lowes. Dla fabrycznego jeźdźca tej marki w WSBK to nagroda za zwycięstwo w Suzuka 8 Hours. Lowes wyjechał tylko na kilkanaście okrążeń i tuż po uzyskaniu najlepszego wyniku zaliczył niegroźną wywrotkę, zamykając tabelę.

Kliknij, aby pominąć reklamy

1. Jorge Lorenzo ESP Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 55.394s [Lap 22/43]
2. Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP (YZR-M1) 1m 55.765s +0.371s [57/60]
3. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 56.148s +0.754s [39/46]
4. Cal Crutchlow GBR LCR Honda (RC213V) 1m 56.273s +0.879s [55/63]
5. Maverick Viñales ESP Team Suzuki Ecstar (GSX-RR) 1m 56.524s +1.130s [29/37]
6. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 56.619s +1.225s [46/47]
7. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 56.857s +1.463s [29/43]
8. Pol Espargaro ESP Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 56.952s +1.558s [22/43]
9. Scott Redding GBR Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 57.077s +1.683s [44/47]
10. Tito Rabat ESP Estrella Galicia 0,0 Marc VDS (RC213V)* 1m 57.863s +2.469s [75/83]
11. Danilo Petrucci ITA Octo Pramac Yakhnich (Desmosedici GP15) 1m 58.421s +3.027s [9/18]
12. Alex Lowes GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 59.558s +4.164s [15/15]
Kliknij, aby pominąć reklamy

AUTOR: Paweł Krupka

Fan sportów motorowych każdego rodzaju - w szczególności Formuły 1, poprzez wyścigi motocyklowe, rajdy samochodowe, a na żużlu kończąc. Na portalu MOTOGP.PL regularnie od 2009 roku.

komentarze 4

  1. Lorenzo wolał pozostać przy starej konstrukcji? To ciekawe, nie myślałem, że Yamaha pozwoli mu testować jeszcze nowe części. Pozytywne zaskoczenie, ale może też świadczyć o tym, że Yamaha desperacko chce jeszcze w tym sezonie dogonić Marqueza…

  2. Ciekawe co teraz powiedzą zwolennicy spiskowej teorii o tym że Yamaha izoluje Lorenza od wszelkich wprowadzanych przez Yamahę nowości gdyż przecież w przyszłym sezonie od nich odchodzi. Ja tam osobiście nie wierzę że Yamaha go izoluje a gdyby nawet tak robiła to chyba ją rozumiem bo nie wiem czy ja wiedząc że jakiś mój pracownik przechodzi do mojej ścisłej konkurencji mówiłabym mu na koniec o wszystkich krokach jakie podejmuje aby zdominować rynek. To byłoby bez sensu – takie strzelanie sobie w stopę. Yamaha widzę że tego nie robi – widać czuje się mocna albo totalnie lekceważy (bądź nie docenia) Ducati wiedząc że w przyszłym roku „skrzydełka” idą w odstawkę i Ducati może kompletnie przestać się liczyć w walce o tytuł.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie będzie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są gwiazdką *

*

Niniejsza strona internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności.
161 zapytań w 1,557 sek